[E46] m52tub28 problem z wkrecaniem na obroty

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice

[E46] m52tub28 problem z wkrecaniem na obroty

Post autor: PINIU »

mam taki problem auto albo wkreca sie do 2 tys i odcina (trzymajac pedal gazu ) albo zamula wkrecajac sie tak do 3 tys a potem juz wkreca sie normalnie, podpinalem do kompa i pokazuje jakis blad przepustnicy a czasem tego bledu nie widzi(po odpieciu aku na pare minut i wykasowaniu bledu), przeplywka pracuje przynajmniej tak na kompie wychodzi (mam 2 i na obu chodzi) czojnik wody wczoraj pokazywal 150 to go wymienilem i juz pokazuje ok 80, z wydechu smierdzi oparami i czasem kopci (dawka podawana na 3 cylindry wg kompa jest o 2-3 razy przekroczona- objawy sa jakby go zalewalo, wykres sond z tego co pamietam tez poza skala ale pracuja niby przawidlowo radzcie co robic i jaka przyczyna moze dziac sie tak ze komputer adoptuje sie pod kompresor i leje wiecej paliwa a przy wylaczonym kompresorze on jakby widzi go dalej i leje mu jak z doladowaniem?
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

daj wykresy a nie opisy - screeny z inpy wklej
...tak znowu sie czepiam...
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PINIU »

akurat nie robilem zdjec wykresow bo podpinalismy go co kilkanascie minut z tego co pamietam sondy pracowaly prawidlowo, przeplywka tez , cos bylo nie tak z temperatura wody pokazywalo 150 po wymianie jednego czojnika pokazywalo 80 a jeden wskaznik pokazywal -49(bylu 3 temperatury wody) wydaje mi sie ze ten jeden wynik jest nieistotny w sprawie pewnie to ten na wezu od chlodnicy gdzie go niemam a mam inny zewnetrzny wskaznik poza ukladem, no i to dawkowanie z przelewaniem paliwa na 3 cylindrach 2-3 krotnie, jak objawy beda sie utrzymywac to w poniedzialek postaram sie zrobic screeny z inpy , z tego co widzialem czojnik wody na silniku jeden jest z przodu pod kolektorem a drugi z tylu pod kolektorem wymienilem jeden ten z tylu moze ten drugi jest walniety daje zle odczyty na kompa przez co dawkowanie jest zwiekszone i ten objaw zalewania?
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

jak masz duze korekty to sprawdz tez swiece - ale czujniki od temp musisz miec wszystkie sprawne bo nikt dokladnie Ci nie powie na podstawie ktorego jest dobierana mieszanka do spalania
...tak znowu sie czepiam...
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

i to są uroki szerokiej adaptacji m52 :evil:
a czujniki w m52 musisz mieć wszystkie podłączone bo będzie ci wzbogacać mieszankę paliwową
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
DING DONG
Zaawansowany forumowicz
Posty: 96
Rejestracja: 2012-09-26, 13:14
Lokalizacja: rybnik

Post autor: DING DONG »

a może ten trzeci wykaz temp to temp powietrza zasysanego do kolektora ssącego i tam widzi zły odczyt i dawkuje jak chce ale z drugiej strony zalewa ci trzy cylindry z tego co gadałeś a nie wszystkie :/ chyba ze masz cewki słabe mi w e34 zalewało 4 i 5 niby iskra była ale słaba cewki wymieniłem i po problemie
...<<<BMW>>>...
ODPOWIEDZ