[E36] Zakup i wszystkie potrzebne informacje o BMW E36

Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
KOPARA
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2013-08-04, 19:37
Lokalizacja: Bytom

[E36] Zakup i wszystkie potrzebne informacje o BMW E36

Post autor: KOPARA »

Witka

Mam pare pytań do szanownych kolegów :)
Planuje zakup bmw e36 najlepiej coupe oglądam dużo ogłoszeń ale jestem zielony gdyż wcześniej śmigałem vectra .. Na co powinienem zwracać uwage ? Zauważyłem że silniki są 2.0 z Vanosen i bez o co kaman konkretniej ? Jak jest w przypadku szpery jedni nie maja inni pisza 25% inni 75% czy wg jest potrzebna szpera ? no i jaki silniczek najlepszy ( oprucz tego że największy :P ) 1.6 odpada napewno .. myślałem nad 2.0 150km tam jest jak sie nie myle, i jak te silniczki znoszą LPG ? Najbardziej słabe punkty blachy widziałen na tablicy to dużo ma progi zjedzone ale bd szukał czegoś zdrowego .. wszystkie cenne info sie przydadzą :)

Jeśli temat w złym dziale prosze o przeniesienie i z góry dziękuje za wyrozumiałość i pomoc :)

Pozdro
"Im wolniej jedziesz ... tym dłużej Cie widzą"
tyci99097
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2013-10-31, 13:07
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: tyci99097 »

Posiadam 2.0 150km bez vanosa z 1991 roku i powiem Ci tak jeśli auto jest na bieżąco robione to nie ma do czego się czepiać podstawowe wady to maglownica chyba najczęstrzy przypadek, sprawdź czy działa poprawnie pompa woda i czy nie grzeje się (poziom płynu musi być).
Dobrze trzeba sprawdzić blachę progi,nadkola,podłoga jak ma gaz to i podłoga w bagażniku, według mnie dużo lepszym wyborem jest r6 bez vanosa może nie ma szału od zera ale od 3,5-4 tyś już to żwawo jeździ jednak lepszy wybór to 2,5 lub 2,8.
Co do gazu to jeśli ktoś dobrze założy na dobrych podzespołach to będzie ok.