[E36] Zakup i wszystkie potrzebne informacje o BMW E36

Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
KOPARA
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2013-08-04, 19:37
Lokalizacja: Bytom

[E36] Zakup i wszystkie potrzebne informacje o BMW E36

Post autor: KOPARA »

Witka

Mam pare pytań do szanownych kolegów :)
Planuje zakup bmw e36 najlepiej coupe oglądam dużo ogłoszeń ale jestem zielony gdyż wcześniej śmigałem vectra .. Na co powinienem zwracać uwage ? Zauważyłem że silniki są 2.0 z Vanosen i bez o co kaman konkretniej ? Jak jest w przypadku szpery jedni nie maja inni pisza 25% inni 75% czy wg jest potrzebna szpera ? no i jaki silniczek najlepszy ( oprucz tego że największy :P ) 1.6 odpada napewno .. myślałem nad 2.0 150km tam jest jak sie nie myle, i jak te silniczki znoszą LPG ? Najbardziej słabe punkty blachy widziałen na tablicy to dużo ma progi zjedzone ale bd szukał czegoś zdrowego .. wszystkie cenne info sie przydadzą :)

Jeśli temat w złym dziale prosze o przeniesienie i z góry dziękuje za wyrozumiałość i pomoc :)

Pozdro
"Im wolniej jedziesz ... tym dłużej Cie widzą"
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Sa silniki z Vanosem i bez. Lepiej bez Vanosa.

Szpera to podstawa. Seria ma 25%, ale ludzie zaciesniaja. Mialem szpere 45% i taka jest optymalna. Wiecej juz piszczy przy parkowaniu. Szpera 100% to nie jest szpera i od takiego czegos trzymaj sie z daleka.

W e36 dopiero 2.5 zaczyna jakos jechac i taki silnik bedzie b.dobrym rozwiazaniem. Ewentualnie 2.8 ale to juz wg Twojego uznania. Zadnych 1,6, 1.8 nie bierz bo to nie jedzie totalnie i nie ma dzwieku.

LPG znosza bardzo dobrze, wielu ludzi smiga na gazie. Dobra sekwencja + dobry gazownik i latasz bezproblemowo.