Szukałem po różnych forach i nie znalazłem konkretnych odpowiedzi.
Jak ma się sprawa ze SWAPem M51 (TDS) na M57 (3.0d)?
Co pasuje z TDS'a, a co trzeba z M57? Załóżmy, że silnik będzie pochodził też z E39.
Co z pompą w baku, chłodnicami, intercoolerem, filtrem paliwa, mocowaniem skrzyni biegów, łapami silnika, przewodami klimy i wiązką?
Pytanie kieruję do znawców tematu.
Nie piszcie mi, że to nieopłacalne, bo jak robiłem swap w e36 z M43B16 na M52B28 (z e39 anglika) to wszędzie pisali, że lepiej kupić inne auto.
[E39] SWAP M51 na M57D30
[E39] SWAP M51 na M57D30
E36 316i SWAP na M52B28 E39 525tds E39 528iA Touring
A silnik kupujesz bez łap? Myślałem że jak komplet na swapa to komplet... Ja sprzedaje jako komplet: silnik ze skrzynią, wiązkę, ews Samego gołego silnika nie warto kupować bo za dużo poszukiwania kolejnych gratów układanki - lepiej wziąść z angola właśnie silnik
Oprócz tego zapewne potrzebujesz tylni zawias (dyfer, wózek, wał, heble) z przodu też heble są potrzebne Bak? hmmm nie wiem, zobacz na swoim baku co jest napisane - ale szczerze wątpię że z m51 może być do m57...
Oprócz tego zapewne potrzebujesz tylni zawias (dyfer, wózek, wał, heble) z przodu też heble są potrzebne Bak? hmmm nie wiem, zobacz na swoim baku co jest napisane - ale szczerze wątpię że z m51 może być do m57...
Wiem, że komplet z jednego auta, tylko pytam co z niego brać przy zakupie.Tomek pisze:Samego gołego silnika nie warto kupować bo za dużo poszukiwania kolejnych gratów układanki - lepiej wziąść z angola właśnie silnik
Oprócz tego zapewne potrzebujesz tylni zawias (dyfer, wózek, wał, heble)
Pytam też o skrzynię, bo jeśli mocowanie to samo (tak jak było przy przekładce w e36), to zostawiłbym skrzynie i cały napęd w spokoju.
A pytanie o łapy to czy pasują mocowania do karoserii? (chociaż wątpię, żeby karoseria była inna)
E36 316i SWAP na M52B28 E39 525tds E39 528iA Touring
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL