3.0d m57 błąd 4496

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

3.0d m57 błąd 4496

Post autor: adibas »

Witam,wczoraj przy czterech osobach na pokładzie i deptaniu wyskoczył mi bład 4496 oto link:
http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/180660/30d_log_bmw.html dodam ze w zbiorniku bylo jakies 12l paliwa Jaka moze byc przyczyna? wydaje mi sie ze cisnienie jest ok
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

pociagła powietrrza z baku chwilowo przy przechyłach ,skad wiedziałes ze masz 12l paliwa ? zapaliła ci sie kontrolka DDE ?
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

sugerowałem sie wskaźnikiem paliwa wiec nie było to idealnie 12l. Tak zapaliła sie i w linku pokazałem zrzut błędu. Chyba ze pompka w baku powoli nie wyrabia ?
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

bardziej pompa progowa musialbys ja wypiac i podpiac pod manomentr jakie cisnienie daje... 4.0bar to jest min, ok. 6.0bar ma pompa nowa... Sugerujac sie wskaznikiem paliwa mozesz sobie zgadywac... Po załączeniu kontrolki DDE zgasł Ci silnik ? Nie wpadles na jakis wyboj albo do dziury kiedy sie zaswiecila kontrolka ?
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

Możliwe ze bylo lekko z górki. Pompa podrogowa jest nowa (pierburg) po załaczeniu sie DDE wpadl w tryb awaryjny i po zgaszeniu i odpaleniu bylo ok.
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

Mialem podobny problem auto gaslo w roznych miejscach ale zawsze na wolnych obrotach .Blad nie pamietam ale cos zwiazane z cisnieniem na szynie CR .Powodem usterki byla wtyczka czujnika cisnienia szyny CR wystarczylo poprawic piny i chodzi juz pol roku bez zajakniecia :bmw:
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

Witam wiem ze to stary post ale chciałęm tylko dopisać dla potomnych ze problem nie został rozwiązany drogą naprawy. Zacząłem od tego momentu dolewać olej 2t do ropy przy tankowaniu i błąd pojawiał sie coraz żadziej aż ustąpił,trwalo to moze ze 2 miesiące. Ps. błąd pojawiał sie po depnięciu,najczesciej na niskich obrotach. Tak wiec jesli ktos ma problemy z układem paliwowym to polecam,na pewno nie zaszkodzi.
ODPOWIEDZ