Przymieżam sie do wyczyszczenia silniczka krokowego i przepustnicy
ale nie wiem jak to ugruść ,będe wdzięczny za wskazówki
moze ktos uwiecznil to na zdjeciach?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
no to nie ma nic skomplikowanego , poprostu demontujesz (odkręcasz śrubeczki , bo srubami je ciezko nazwac ) a jak masz zwina reke to dasz rade to wyjac bez sciagania kolektora ale przepustnice musisz zdjac i gume tez mi sie udaje za kazdym razem
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
przepraszam , nie doczytałem , cały czas myślałem o tej e34 z Twojego opisu w m50 nie jest do niczego przykręcony w m52 musisz zdjąć kolektor. Jeszcze raz sorki , muszę dokładniej czytać posty
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...