[E36] Nieszczelne przewody paliwowe/kolumna kierownicy

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
arass
Zaawansowany forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

[E36] Nieszczelne przewody paliwowe/kolumna kierownicy

Post autor: arass »

Witam.

Jadąc rano do pracy w kabinie oraz na zewnątrz auta po zatrzymaniu bardzo było czuć paliwem, zajrzałem do silnika i zobaczyłem że kapie paliwem z przewodów, myślałem że to nic takiego, mechanik po wiedział, że strasznie ciężko sie tam dostać i trochę to potrwa w zależności czy trzeba je wymienić czy coś innego koszt 100/150zł czy cena nie za wysoka, co radzicie ?...

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2008-07-02, 21:06 przez arass, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomi325
Zaawansowany forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2008-06-24, 06:57
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Tomi325 »

to wszystko jest uwarunkowane tym gdzie cieknie. Bo są miejsca masakrycznie trudno dostępne a sa też banalne. A wiesz jak to z mechanikami bywa różnie...
idzi
Zaawansowany forumowicz
Posty: 490
Rejestracja: 2008-06-03, 16:39
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: idzi »

Jedz sobie na dubielec na te garaze tam. tam jest mechanik nazywa sie krzysiek tak mi sie wydaje wiem ze ksywka to fiała i on jest nie drogi wiec mysle ze by sie tym zajał umowi cie na godzine i zrobi to w jeden dzien lub kilka godzin....
Awatar użytkownika
korona
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2007-10-20, 07:18
Lokalizacja: SRB

Post autor: korona »

zrobie ci to za pół tej ceny, pisz na priv
Awatar użytkownika
arass
Zaawansowany forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: arass »

Autko naprawione, za wymianę przewodów + jakieś tam gumy + zmiana opon zapłaciłem 100zł

Aby nie syfić i stawiać nowego tematu, powstał drugi problem, mianowicie kierownica mi lekko lata na wszystkie strony, czuć to bardziej gdy przejeżdżam przez tory, mechanik powiedział ze to krzyżak od kolumny kierowniczej bo cala kolumna chodzi... jest sens naprawiania tego ? i co trzeba wymienić?
ODPOWIEDZ