E36 m3 / m50b25 Turgo gt35 replika / Driftkibel dla Tomka.,

BMW turbo & kompresor kit, doładowanie BMW, turbiny, strojenie.

Moderator: k64

k64
Zaawansowany forumowicz
Posty: 320
Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
Kontakt:

E36 m3 / m50b25 Turgo gt35 replika / Driftkibel dla Tomka.,

Post autor: k64 »

konkrety: e36 turbo z budzie m3 która nieco już przeszła ;) w Angli.
Projekt dla TOmka który lata troche bokami w angli dla "fanu" , chyba to był angielski bodykit w który niestety nie mogliśmy ingerować, jest specyficzny :lol:
Jak to pozniej ktos powiedzial, o boshe z angli , ale silnikiem sie zatroszczyli chyba w polsce co? :lol:

Seryjnie było tam S50 evo 3,2 ale niestety raz padło później znów no i na szybciora wpadło m50b25 , odpaliło , odprężyliśmy i dmuchneliśmy.
podziekowania dla Leszoka za pomoc zeby to szlo zdazyc z terminem :wink2: calosc zajela nam pare dni .

sprawcą zamieszania było kolejny raz gt3530 .63 ta bez surga , ta tansza :P ta z tym mniejszym wirnikiem na dupie, jest faktycznie idealne na 2,5L
zapraszam wszystkich po te turbo, naprawde robi robote.


3400 pełny boost, 400KM . doładowanie 0,9 bara / ma latać.


modyfikacje:

M50b25 w budzie m3 pokopana do szurania "hokiem" :śmiech: na vanosie.

sprzęgło:
kPL zakup przez wlasciciela do m3, swoje kosztowało, gotowiec z UK. SPiek cos tam cos tam. :wink2:

Układ dolotowy:

- intercooler 450x300x76mm ,
- 3 cale dolot waz do przepustnicy
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off replika hks 4
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna


Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy powered by k64. Turbo zmiesciło sie pod maską.
- zawór WG 60mm .
-wydech 40cm w maske z katalizatorami i wogole wygluszony :śmiech: / anglik a więc holernie ciezko było by i tak wyjsc z wydechem ! dobrze ze to taki specyficzny wóz.
Układ kierowniczy uniemożliwia wyjscie z wydechem, turbo na dole rowniez nie jest mozliwe do ustawienia.

Swiece stopien zimniejsze i ogólnie caly zestaw od nas
Obrazek


Układ wtryskowy:
- wtryski 440 bosh
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- zmieniona pompa paliwa / chinczyk 040. polecam do 400 daje rady a seryjna z m3 evo jednak juz nie :heh:


Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST, ciesnienie oleju.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika. brak przeplywki.
- fuel implant
- strojenie tam gdzie zwykle. Dzięki za 12h śmiechu Łukasz

Układ chłodzenia:
- zmodyfikowany nieco z m3, chlodnica m3 , itd.

media


samochód pewnego wieczora przyjechał

Obrazek

i cza było zacząc kabinowac jak to sciagnąc. :śmiech:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Obrazek
Obrazek


pozdrowienia dla chlopokow za odzwiedziny i miłe 12h śmiechu, no i łukaszowi za karniache golfem :śmiech:

Obrazek

wykres
Obrazek

filmy

http://youtu.be/x4sAbsHX3Us
[yt]x4sAbsHX3Us[/yt]

http://youtu.be/iTNVSy-GD4U
[yt]iTNVSy-GD4U[/yt]

pozdrawiam k64




dostalem telefon , a pozniej maila z angli z fotkami.

driftokibel robi robote , wczoraj spalil 38 opon , wczesniej zostal poprawiony bodykit oraz zmienil Tomek barwy na bardziej bojowe ?

niektorzy na torze zastanawiaja sie o co tu chodzi ze tak ziewa ogniem a za soba pozostawia smugi dymu , sluchy byly ze pod maska jakis jz czy cos :lol:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam k 64
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia ;) / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B :)
www.k64.pl BMW Performance
Obrazek
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

czarny kolor robi zajebiscie dobra robote - bardzo ladnie wyglada ten projekt
...tak znowu sie czepiam...
ODPOWIEDZ