Zakupiłem w ostatnich dniach E46 z roku 2000 2.0 TDI 136KM.
Mam jednak problem z kluczykami, otórz dostałem do auta 2 kluczyki:
1) Otwiera centralnym (po przekeceniu w zamku), odpala auto (immo) i tyle. Nie otwiera drzwi na przycisk.
2) Otwiera centralny, odpala zegary, kręci ale nie umie zapalić silnika.
Czy 2gi klucz ma uszkodzony układ immobilisera?
Czy bateria w kluczu zasila tylko pilota (drzwi, bagażnik...) czy również jest potrzebna do immo? Zastanawiam się czy po rozcięciu pilota 2 i wymianie bateri będzie działać otwieranie drzwi ale immo nadal nie będzie działać? Szukałem podobnych problemów ale nie odnazłem jednoznacznej odpowiedzi jak działa immo w kluczyku i jego bateria.
Szukam taniego szybkiego dobrego warsztatu zajmującego się immobiliserem w okolicach Chorzowa / Katowic.
[E46] Szukam dobrego taniego warsztatu ChorzówKatowice Immob
[E46] Szukam dobrego taniego warsztatu ChorzówKatowice Immob
Ostatnio zmieniony 2015-08-14, 07:12 przez netmen5, łącznie zmieniany 1 raz.
bede zgadywal ale na moje oko:
pilnuj auta po zakupie....
kluczyk z immo w srodku ale bez zakodowania do zamka centralnego - poszukaj na forum ( tym albo innym ) - kodowanie kluczyka do zamka centralnegonetmen5 pisze:1) Otwiera centralnym (po przekeceniu w zamku), odpala auto (immo) i tyle. Nie otwiera drzwi na przycisk.
brak pastylki od immo w srodku kluczyka - mozesz z dwoch kluczykow zrobic jeden dobry...co nie rozwiaze problemu ze tak naprawde ...wyglada to jak by ktos przygotowal klucze pod kradziez samochodu - pastylka immo powinna byc w obu kluczach ( to jest podstawa bo mozna to dostac praktycznie tylko w ASO - chociaz sa magicy... )netmen5 pisze:2) Otwiera centralny, odpala zegary, kręci ale nie umie zapalić silnika.
pilnuj auta po zakupie....
...tak znowu sie czepiam...