Cześć,
Mam problem jestem użytkownikiem BMW e39 528i. Samochód zakupiłem z zalanym olejem 10w40. Jeździłem nim ok. Miesiąc i nie było problemów. Gdy zmieniłem na 5w40 Valvoline i pojawili się dosyć spore branie oleju ok. 1 litr na 1000km. Po jakimś czasie wróciłem na 10w40 tez Valvoline lecz nic się nie zmieniło. Nie zauważyłem wycieków. Od czasu do czasu zadymi przy odpaleniu i jak na 1 biegu wcisnę do odcinki.
Pomóżcie co zrobić.
Pzdr
[E39] E39 2,8i bierze olej
-
- Małopiszący
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-09-06, 20:08
- Lokalizacja: Knurów
-
- Małopiszący
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-09-06, 20:08
- Lokalizacja: Knurów
-
- Małopiszący
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-09-06, 20:08
- Lokalizacja: Knurów
- krzysiu134
- Małopiszący
- Posty: 39
- Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
- Lokalizacja: ŚLĄSK
Ja bym pierwsze co zrobił to pomiar kompresji bez i z próbą olejową . Przy takim braniu oleju i jak piszesz ze podczas odpalenia zakopci to stawiam na uszczelniacze . Wymieniałem juz w dwóch m52 z podobnym problemem uszczelniacze . Były tak twarde ze spadały na zaworach .
MOJE BMW 318i - przyspieszenie na K27 :
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
Sprawdz w jakim stanie jest plastikowa rurka która idzie z pokrywy zaworów do odmy ,,lub sama odma może byc juz zaklejona
część nr 1 i 2
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... /r1997/m06
część nr 1 i 2
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... /r1997/m06