[E34] 520 24V słaba kompresja na jednym cylindrze.

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
RobiMpower
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
Lokalizacja: KaToWiTz

[E34] 520 24V słaba kompresja na jednym cylindrze.

Post autor: RobiMpower »

Odkąd kupilem auto (od klubowicza) to mi jakoś nie pracowało rowno. Sprzedajacy twierdził ze trzeba ja podregulowac obrotami itp....
Po jakimś czasie wymiłem reduktor gazu na mocniejszy i na ustawianiu ciśnienia mechanior stwerdzil ze 6 gar nie pali :/ . Następnego dnia zmiana swiec, podmianka cewek, dalej to samo. No to czas na zmierzenie komprechy. Cylindry od 1-5 cisnienie po 11,5-13 a 6 gar 3,5.

Diagnoza ze moze zawór, ale zrobiłem olejówke i wyszło 11. Wiec pierscienie nie trzymają.
I teraz nie wiem co robic :/ Czy zrzucic doł i gore i wymienic same pierscienie na 6 garze czy wpakowac tam np silnik 2.5?
chyba najtanszym kosztem bedzie wymiana pierscieni? Sam juz nie wiem.... Doradzcie coś, bo nie pracujacy 6 gar jest naprawde wkur....
Obrazek
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Ciekawe jak wygląda sam cylinder...
Wymiana pierścieni na pewno będzie tańsza. Musisz zobaczyć co jest w środku, a potem podejmować decyzje..
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

Powiem szczerze tak jezeli masz remontowac ten silnik bo nawet jesli tylko pierscienie to wiadomo ze tu jakasz uszczelka tu przy oakizji sie wyjdzie ze jeszcze to czy tamto trzeba wymienic to poszukalbym zdrowego 2.5 bo potrzebujesz tylko goly slupek przeplywke i kompa cala reszta osprzetu włacznie ze skrzynia pasuje z twojego a takie cos mozna wyrwac za fajne pieniadze a swoj jeszcze na czesci sprzedasz wiec jakas kasa sie zwroci a wiadomo 2.5 to juz fajnie lata wiem bo sam mialem wiec bylbym jednak za swapem
:)
RobiMpower
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
Lokalizacja: KaToWiTz

Post autor: RobiMpower »

Pablo. Czyli przy swapie wymagany tylko komp i przepływka? Rozumiem ze wpinam i pale auto. Czy trzeba tam jeszcze cos modyfikowac? A powiedz mi jeszcze jak możesz w jakiej cenie dostane dobry silnik? Bo ceny są rożne. Na które patrzec? :wink: Tez nad tym myślałem ostatnio intensywie bo juz sporo kasiorki w auto włozylem i szkoda teraz sprzedac za psie pięniadze.
Obrazek
piotrew
Zaawansowany forumowicz
Posty: 99
Rejestracja: 2010-09-20, 20:08
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: piotrew »

RobiMpower, moim zdaniem lepiej wyjdziesz na swapie <sam kiedyś podobna sytuacje miałem> pozdro :bmw:
piotrew
Obrazek
"Każdy wie, że zbiegają się laski, gdy widzą śmigło na rancie maski."
RobiMpower
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
Lokalizacja: KaToWiTz

Post autor: RobiMpower »

A przykładowy koszt swapa na 2.5 ?? Muszę sie z kims przejechac taką bunia.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

RobiMpower pisze:Czyli przy swapie wymagany tylko komp i przepływka?
No i oczywiscie "słupek" 2.5 czyli sielnik bez osprzetu
RobiMpower pisze:w jakiej cenie dostane dobry silnik?
m50b25 mozna goły spokojnie wyrwac za tysiaka najlepiej szukaj ogloszen gdzie silnik jest we aucie ktory mozna odpalic i sie przejechac


btw czy ty nie jezdzisz przypadkiem bylym autem od Mateusza??
:)
RobiMpower
Małopiszący
Posty: 17
Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
Lokalizacja: KaToWiTz

Post autor: RobiMpower »

Pablo pisze:
btw czy ty nie jezdzisz przypadkiem bylym autem od Mateusza??
Nie. Od Rafała M... z Zabrza czy Rudy Śląskiej.
Obrazek
ODPOWIEDZ