[E34] 520 24V słaba kompresja na jednym cylindrze.
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
- Lokalizacja: KaToWiTz
[E34] 520 24V słaba kompresja na jednym cylindrze.
Odkąd kupilem auto (od klubowicza) to mi jakoś nie pracowało rowno. Sprzedajacy twierdził ze trzeba ja podregulowac obrotami itp....
Po jakimś czasie wymiłem reduktor gazu na mocniejszy i na ustawianiu ciśnienia mechanior stwerdzil ze 6 gar nie pali . Następnego dnia zmiana swiec, podmianka cewek, dalej to samo. No to czas na zmierzenie komprechy. Cylindry od 1-5 cisnienie po 11,5-13 a 6 gar 3,5.
Diagnoza ze moze zawór, ale zrobiłem olejówke i wyszło 11. Wiec pierscienie nie trzymają.
I teraz nie wiem co robic Czy zrzucic doł i gore i wymienic same pierscienie na 6 garze czy wpakowac tam np silnik 2.5?
chyba najtanszym kosztem bedzie wymiana pierscieni? Sam juz nie wiem.... Doradzcie coś, bo nie pracujacy 6 gar jest naprawde wkur....
Po jakimś czasie wymiłem reduktor gazu na mocniejszy i na ustawianiu ciśnienia mechanior stwerdzil ze 6 gar nie pali . Następnego dnia zmiana swiec, podmianka cewek, dalej to samo. No to czas na zmierzenie komprechy. Cylindry od 1-5 cisnienie po 11,5-13 a 6 gar 3,5.
Diagnoza ze moze zawór, ale zrobiłem olejówke i wyszło 11. Wiec pierscienie nie trzymają.
I teraz nie wiem co robic Czy zrzucic doł i gore i wymienic same pierscienie na 6 garze czy wpakowac tam np silnik 2.5?
chyba najtanszym kosztem bedzie wymiana pierscieni? Sam juz nie wiem.... Doradzcie coś, bo nie pracujacy 6 gar jest naprawde wkur....
Powiem szczerze tak jezeli masz remontowac ten silnik bo nawet jesli tylko pierscienie to wiadomo ze tu jakasz uszczelka tu przy oakizji sie wyjdzie ze jeszcze to czy tamto trzeba wymienic to poszukalbym zdrowego 2.5 bo potrzebujesz tylko goly slupek przeplywke i kompa cala reszta osprzetu włacznie ze skrzynia pasuje z twojego a takie cos mozna wyrwac za fajne pieniadze a swoj jeszcze na czesci sprzedasz wiec jakas kasa sie zwroci a wiadomo 2.5 to juz fajnie lata wiem bo sam mialem wiec bylbym jednak za swapem
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
- Lokalizacja: KaToWiTz
Pablo. Czyli przy swapie wymagany tylko komp i przepływka? Rozumiem ze wpinam i pale auto. Czy trzeba tam jeszcze cos modyfikowac? A powiedz mi jeszcze jak możesz w jakiej cenie dostane dobry silnik? Bo ceny są rożne. Na które patrzec? Tez nad tym myślałem ostatnio intensywie bo juz sporo kasiorki w auto włozylem i szkoda teraz sprzedac za psie pięniadze.
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
- Lokalizacja: KaToWiTz
No i oczywiscie "słupek" 2.5 czyli sielnik bez osprzetuRobiMpower pisze:Czyli przy swapie wymagany tylko komp i przepływka?
m50b25 mozna goły spokojnie wyrwac za tysiaka najlepiej szukaj ogloszen gdzie silnik jest we aucie ktory mozna odpalic i sie przejechacRobiMpower pisze:w jakiej cenie dostane dobry silnik?
btw czy ty nie jezdzisz przypadkiem bylym autem od Mateusza??
-
- Małopiszący
- Posty: 17
- Rejestracja: 2011-05-08, 16:20
- Lokalizacja: KaToWiTz