Mój problem nadal trwa ale juz zdiagnozowany, po wymianie pompy problem nie ustał. Zapowietrzony układ to poprostu spaliny w układzie chłodzenia po sprawdzeniu testerem zawartość spalin w układzie wyszedł zielony kolor czyli uszczelka pod głowicą. Koszt? min.1000zł mysle ze to wina je..nego GAZU. I teraz Panowie pytanie. Bo zdaje sobie sprawe ze majac pełny M-Pakiiet do tego SZWAJCAR to nie pasuje 1.8 w takim aucie
mam sekwencje 2 letnią swiezo po wymianie reduktora i listwy (1000zł) na gwarancji na szczęscie. Myśle sprzedać sekwencje wartość ( 1500zł) nowa 2500 do tego sprzedac kilka gratów z silnika , nowa pompa wody, stara tez dobra, rozrusznik itp itd. i co dalej ??
1.8 is? nie chce juz 4 garków bo prawie jakbym wkładał to samo co mam a spalanie jak 2.0 chociaż była by to najtańsza opcja ale nie przekonuje mnie to jakos.
co myslicie o silniku 2.3 co by mogło zostac z serii (1. jaka cena SWAPU i ogolnie co byście zrobili w takiej sytuacji? dzieki z gory za odp.
e36 padnieta uszczelka- dylemat, swap??
-
- Małopiszący
- Posty: 11
- Rejestracja: 2012-02-10, 14:28
- Lokalizacja: rzeszów
generalnie to malo co :stachu e36 pisze:co by mogło zostac z serii (1.
silnik skrzynia wał dyfer to podstawa
do tego wiazka silnika i całe zawies\zenie jako ze w zwyklym 1.8 masz z tyłu bebny i zorzodu tarcze niewentylowane to hamulce obowiazkowo do wymiany do tego przednie amory do wymiany i to cie czeka przy swapie na kazda 6-cio cylindrowke.
Może brzmi to grozn ie ale wcale takie nie jest.
Jak masz naprawde okazje tanio kupic 2.3 to bierz dobre silniki mam w swoim e39 i kubok w swoim e36 i sadze ze tez zlego slowa nie powie.
Jak znalazles poprostu gdzies ogloszenie to lepiej poszukaj 2.8 roznica w cenie malutka a roboty tyle samo i roznica w jezdzie kosmiczna.
Kod: Zaznacz cały
Jak masz naprawde okazje tanio kupic 2.3 to bierz dobre silniki mam w swoim e39 i kubok w swoim e36 i sadze ze tez zlego slowa nie powie.
Przez takie wypowiedzi jak twoje później 90% osób twierdzi ze ma silnik o pojemności 2.3L nie 2.5LPablo pisze:jest 2.5 z oznaczeniem 523 323 ale i tak wszyscy to klasyfikuja jako 2.3 wiec po co robic neipotrzebny zamet??noname pisze:przeciez nie ma w m52 silnika 2.3
Za niedługo właściciele np. e90 po lifcie 325i będę mówili ze maja 2.5L silnik a w dowodzie pojemność 3.0 . Obecnie 90% oznaczeń nie pokrywa sie z pojemnością silnika . W moim 123d mam 2.0 ale już nie jeden raz spotkałem się z osobami które mi wmawiały ze mam 2.3 silnik a nie 2.0 bo mam znaczek na klapie 123d.