e36 padnieta uszczelka- dylemat, swap??

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
stachu e36
Małopiszący
Posty: 11
Rejestracja: 2012-02-10, 14:28
Lokalizacja: rzeszów

e36 padnieta uszczelka- dylemat, swap??

Post autor: stachu e36 »

Mój problem nadal trwa ale juz zdiagnozowany, po wymianie pompy problem nie ustał. Zapowietrzony układ to poprostu spaliny w układzie chłodzenia :( po sprawdzeniu testerem zawartość spalin w układzie wyszedł zielony kolor czyli uszczelka pod głowicą. Koszt? min.1000zł mysle ze to wina je..nego GAZU. I teraz Panowie pytanie. Bo zdaje sobie sprawe ze majac pełny M-Pakiiet do tego SZWAJCAR to nie pasuje 1.8 w takim aucie :mrgreen:
mam sekwencje 2 letnią swiezo po wymianie reduktora i listwy (1000zł) na gwarancji na szczęscie. Myśle sprzedać sekwencje wartość ( 1500zł) nowa 2500 do tego sprzedac kilka gratów z silnika , nowa pompa wody, stara tez dobra, rozrusznik itp itd. i co dalej ??

1.8 is? nie chce juz 4 garków bo prawie jakbym wkładał to samo co mam a spalanie jak 2.0 chociaż była by to najtańsza opcja ale nie przekonuje mnie to jakos.

co myslicie o silniku 2.3 co by mogło zostac z serii (1.8) jaka cena SWAPU i ogolnie co byście zrobili w takiej sytuacji? dzieki z gory za odp. :cool:
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

bierz 2.3 lub 2.5 lub 2.8 :P
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

stachu e36 pisze:co by mogło zostac z serii (1.8)
generalnie to malo co :

silnik skrzynia wał dyfer to podstawa

do tego wiazka silnika i całe zawies\zenie jako ze w zwyklym 1.8 masz z tyłu bebny i zorzodu tarcze niewentylowane to hamulce obowiazkowo do wymiany do tego przednie amory do wymiany i to cie czeka przy swapie na kazda 6-cio cylindrowke.

Może brzmi to grozn ie ale wcale takie nie jest.

Jak masz naprawde okazje tanio kupic 2.3 to bierz dobre silniki mam w swoim e39 i kubok w swoim e36 i sadze ze tez zlego slowa nie powie.

Jak znalazles poprostu gdzies ogloszenie to lepiej poszukaj 2.8 roznica w cenie malutka a roboty tyle samo i roznica w jezdzie kosmiczna.
:)
Awatar użytkownika
noname
Zaawansowany forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-08-17, 19:51
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: noname »

Kod: Zaznacz cały

Jak masz naprawde okazje tanio kupic 2.3 to bierz dobre silniki mam w swoim e39 i kubok w swoim e36 i sadze ze tez zlego slowa nie powie. 
Po co wy takie bzdury piszecie?? przeciez nie ma w m52 silnika 2.3
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

noname pisze:przeciez nie ma w m52 silnika 2.3
jest 2.5 z oznaczeniem 523 323 ale i tak wszyscy to klasyfikuja jako 2.3 wiec po co robic neipotrzebny zamet??
:)
Awatar użytkownika
noname
Zaawansowany forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-08-17, 19:51
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: noname »

Pablo pisze:
noname pisze:przeciez nie ma w m52 silnika 2.3
jest 2.5 z oznaczeniem 523 323 ale i tak wszyscy to klasyfikuja jako 2.3 wiec po co robic neipotrzebny zamet??
Przez takie wypowiedzi jak twoje później 90% osób twierdzi ze ma silnik o pojemności 2.3L nie 2.5L

Za niedługo właściciele np. e90 po lifcie 325i będę mówili ze maja 2.5L silnik a w dowodzie pojemność 3.0 . Obecnie 90% oznaczeń nie pokrywa sie z pojemnością silnika . W moim 123d mam 2.0 ale już nie jeden raz spotkałem się z osobami które mi wmawiały ze mam 2.3 silnik a nie 2.0 bo mam znaczek na klapie 123d.
Wither
Małopiszący
Posty: 6
Rejestracja: 2012-01-16, 18:43
Lokalizacja: ¯ory

Post autor: Wither »

stachu e36 jak chcesz swapowac to mam cały komplet: całe e36 m50b20 vanos na sportowym zawiasie i nowiutkimi tarczami, stabilizatorami i łącznikami stabilzatora a sprzedaje bo uczeń spawał i spalił trochę środka. całość za 1500zł do negocjacji
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ