[E36] Problem z M43

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413
Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK

Post autor: MIRAS »

ja obstawiam świece z kablami jak nie równo idzie to nie pali na wszystkie gary no i nie wkręci się na obroty jak wykręcisz świece to będziesz widział która nie pali .przy takiej pogodzie i różnicy temperatur łatwo wszystko łapie wilgoć
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

Świece i kable ;) to raz a dwa moze krokowy w kulki leciec .. tak jak Moloch napisał ;)
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Gurian
Zaawansowany forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2011-09-11, 22:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gurian »

Jak nie znajde nigdzie w poblizu kompa, to ide kupic kable, tak czy siak nic nie strace ;)
Dzieki Wszystkim za sugestie ;) :bmw:
koxik
Małopiszący
Posty: 37
Rejestracja: 2012-01-02, 22:46
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: koxik »

kolego nie kupuj kabli bo mam ten sam problem a kable i świece wymienione nie cały miesiąc temu jutro bjere go na kanał bo to podobno jakiś czujnik wału cza go wyczyścić albo wymienić jutro dam znać :) :bmw:
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Gurian bierz go na kompa niema na co czekać
Gurian
Zaawansowany forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2011-09-11, 22:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gurian »

objezdzilem dzisiaj całe gliwice i nigdzie nie dostalem kabli zaplonowych, przyjechalem do domu i zdjalem kable, cewke i na grzejnik do domu, posilkujac sie suszarka po 3h zamontowalem spowrotem w aucie i o dziwo auto odpalilo na dotyk i zgaslo, w drugiej probie udalo sie wkrecic sipnik na 4,5k obrotow co nigdy wczesniej sie nie dzialo. Ale auto nadal sie dusi jakby mniej i dluzej utrzymuje jalowe obroty co utwierdzilo mnie w przekonaniu ze to kable lub cewka.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Albo najzwyklejszy zbieg okoliczności :razz:
Gurian
Zaawansowany forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2011-09-11, 22:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gurian »

Odświeże temat bo problem nie znikł.
Zrobiłem dzisiaj mały test pompy paliwa i wg tego co pisali na innych forach pompa powinna w ciągu 30 sekund przepompować litr paliwa, u mnie to było 100ml w ciągu minuty, więc przyczyna pada na pompe.
Ale mam jeszcze jedno pytanie na pompie są dwie wtyczki górna żółta i dolna biała.
Na górnej przy przekręconej stacyjce na 2 pozycje jest 12V na dolnej jest 0.
Przy pozycji drugiej wg tego co pisaliście wyżej pompa powinna pompować paliwo.
napięcie na dolnej wtyczce pojawia się w momencie rozruchu auta.
Wszystko mam wporządku czy może jakiś przekażnić lub tym podobne ?
Gurian
Zaawansowany forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2011-09-11, 22:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gurian »

Up, bo potrzebuje merytorycznej pomocy
Gurian
Zaawansowany forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2011-09-11, 22:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gurian »

Temat do zamkniecia, problemem była pompa i przekaźnik.
ODPOWIEDZ