zmiana silnika 1.8 na 2.0 vanos pomocy
zmiana silnika 1.8 na 2.0 vanos pomocy
witam
mialem ostatnio swapa z 1.8 (m43) na 2.0 vanos (m50)
wszystko jest podpiete jak trzeba silnik kreci ale brakuje 2 rzeczy
nie ma iskry i pompa paliwa nie daje sygnalu zycia
nie odpala mi bmka juz brakuje mi sil
bardzo prosze o pomoc bo w piatek trzeba do roboty isc a auto stoi
mialem ostatnio swapa z 1.8 (m43) na 2.0 vanos (m50)
wszystko jest podpiete jak trzeba silnik kreci ale brakuje 2 rzeczy
nie ma iskry i pompa paliwa nie daje sygnalu zycia
nie odpala mi bmka juz brakuje mi sil
bardzo prosze o pomoc bo w piatek trzeba do roboty isc a auto stoi
moze to EWS! czyli imobilaiser...wkoncu to on blokuje pompe paliwa,przerabialem to u siebie, powiedzmy ze mialem podobna sytuacje, wkladalem inny silnik ktory mial juz imo. a w instalacji auta tego nie bylo.....okazalo sie ze najlepszym rozwiazaniem bylo kupienie nowego kompa z EWS pestka kluczykiem itd itp...i auto odpaliło,oczywiscie nie obylo sie bez przerabiania instalacji.moze.to jest przyczyna chociaz niech wypowiedza sie bardziej obcykani w temacie
powiem tak...z mojego doswiadczenia wiem,ze EWS'a nie da sie usunac z samochodu w sesie z komputera.a wszyscy magicy ktorzy twierdza ze da sie to zrobic zycze powodzenia!zwiedzilem roznych elektrykow specow id bmw i zaden nie potrafil tego zrobic bo usunac sie.tego poproatu nieda nawet jak dzwonilem na serwis.czy taka mozliwosc istnieje powiedzieli ze niema szans! trzeba popsostu wstawiac jakies EMULATORY!a kupno samegi ews pestki u kluczyka tez nie do konca nas ratuje!bo ponoc jest z tym2razy wiecej roboty bo trza to programowac pod komputer z silnika!ja kupilem caly zestaw z anglika pestka.kluczyk komputer ews i auto po delikatnej przerobce instalacji dzien puzniej odpalilo!
ja tylko mowie co dzualo sie u mnie dodam ze w aucie seryjnie byl silnik M50b25 a ja tam wstawialem M52b25!wiec teoretycznie 2 silniki 2.5 stary silnik byl bez EWS a nowy juz mial! o czym tez nie mialem pojecia:/
ja tylko mowie co dzualo sie u mnie dodam ze w aucie seryjnie byl silnik M50b25 a ja tam wstawialem M52b25!wiec teoretycznie 2 silniki 2.5 stary silnik byl bez EWS a nowy juz mial! o czym tez nie mialem pojecia:/
zobacze ale prawdopodobnie ews'a tu tez nie ma on jest na pinie nr 7 a tam chyba nic nie ma
slyszalem ze to moze jesczze byc przez czujnik polozenia walu korbowego
moze to wina tego ze wczesniej gaz mialem?
ostatnia sprawa to to ze gosc w tym silniku mial wczesniej zabezpieczenie taki przycisk on szedl spod tego plstiku od silnika z gory ale nie da sie tego zlokalizowac bo kabel urwalem hehe
slyszalem ze to moze jesczze byc przez czujnik polozenia walu korbowego
moze to wina tego ze wczesniej gaz mialem?
ostatnia sprawa to to ze gosc w tym silniku mial wczesniej zabezpieczenie taki przycisk on szedl spod tego plstiku od silnika z gory ale nie da sie tego zlokalizowac bo kabel urwalem hehe
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
lubie jak ktoś sobie sam na pytanie odpowiadarafioza2 pisze:slyszalem ze to moze jesczze byc przez czujnik polozenia walu korbowego
moze to wina tego ze wczesniej gaz mialem?
ostatnia sprawa to to ze gosc w tym silniku mial wczesniej zabezpieczenie taki przycisk on szedl spod tego plstiku od silnika z gory ale nie da sie tego zlokalizowac bo kabel urwalem hehe
-Czujnik położenia wału nie ma wpływu na pompe.
-silnik jest z 96? a to już nie czasem M52 który miał EWS (tu akurat mogę się mylić)
-To ogarnij to zabezpieczenie bo dla mnie to się wydaje logiczne
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734