[E36] Gwint..jaka rożnica i jaki wybrać?
[E36] Gwint..jaka rożnica i jaki wybrać?
witam.powoli trza się rozglądać za nowym zestawem(jako że u mnie amory na tyle już się kończą) postanowiłem że kupie gwint.
siedzę na allegro i oglądam i nie czaje pewnej kwestii i nie wiem co ewentualnie wybrać i jaka jest różnica(oprócz cenowej)
przykładowo -
jakiś tam gwint za jakieś tam pieniądze(biorę pierwsze lepsze z allegro do porównania)
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 24038.html
- przód ok czaje...chodzi mi głowinie o tylni zestaw na tym jest amor sprężyna i ta część do regulacji wysokości(nie wiem jak się to nazywa)
i przykładowy 2 gwint
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 76324.html
i tutaj jest amor tylni "prawie" jak przedni - sprężyna jest na amorze (a jak wiadomo w aucie jest to też osobno)
i tego właśnie nie czaje o co tu kaman?? i który lepiej brać? taki z sprężyną na amorze czy jak zestaw jest osobno amor-sprężyna...
i ewentualnie na którym niżej bym posadził auto do zola?
o cenie nie dyskutujmy bo tak jak mówię są to przykładowe aukcje na których widać różnice o którą mi chodzi
siedzę na allegro i oglądam i nie czaje pewnej kwestii i nie wiem co ewentualnie wybrać i jaka jest różnica(oprócz cenowej)
przykładowo -
jakiś tam gwint za jakieś tam pieniądze(biorę pierwsze lepsze z allegro do porównania)
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 24038.html
- przód ok czaje...chodzi mi głowinie o tylni zestaw na tym jest amor sprężyna i ta część do regulacji wysokości(nie wiem jak się to nazywa)
i przykładowy 2 gwint
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 76324.html
i tutaj jest amor tylni "prawie" jak przedni - sprężyna jest na amorze (a jak wiadomo w aucie jest to też osobno)
i tego właśnie nie czaje o co tu kaman?? i który lepiej brać? taki z sprężyną na amorze czy jak zestaw jest osobno amor-sprężyna...
i ewentualnie na którym niżej bym posadził auto do zola?
o cenie nie dyskutujmy bo tak jak mówię są to przykładowe aukcje na których widać różnice o którą mi chodzi
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
tak tylko że gwinty za 800 zł z tyłu są dość miękkie przez co jak ktoś chce z tyłu mega spasowanie, to ciężko je osiągnąć.
Po 2. Gwinty typu KW itp za większą kasę można regenerować.
Wszystko kwestią tego ile chcesz wydać.
Gdybym ja miał budżet np 3k to wolałbym markowy gwint niż tat czy mts. Masz budżet 1000 zł to kupujesz coś tańszego, proste.
A jak chcesz coś pomiędzy to za 2k masz AP Dużo pozytywnych opinii i chodzą plotki, że wychodzą te gwinty z tej samej fabryki co KW. Są dość podobne ale nie wiem jak bebechy. Nie miałem styczności z KW.
Po 2. Gwinty typu KW itp za większą kasę można regenerować.
Wszystko kwestią tego ile chcesz wydać.
Gdybym ja miał budżet np 3k to wolałbym markowy gwint niż tat czy mts. Masz budżet 1000 zł to kupujesz coś tańszego, proste.
A jak chcesz coś pomiędzy to za 2k masz AP Dużo pozytywnych opinii i chodzą plotki, że wychodzą te gwinty z tej samej fabryki co KW. Są dość podobne ale nie wiem jak bebechy. Nie miałem styczności z KW.
A ja polecam to zawieszenie:
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=14619
Jeździ już tego trochę w Polsce, wersja street 2600zł z wysyłką już do domu klienta. Jak poszukacie opinii na temat tego zawieszenia to na pewno znajdziecie w internecie. Jeszcze nikt nie był zawiedziony
Do e36 tył można wziąć klasycznie sprężyna poza amortyzatorem i jest też opcja na amortyzatorze.
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=14619
Jeździ już tego trochę w Polsce, wersja street 2600zł z wysyłką już do domu klienta. Jak poszukacie opinii na temat tego zawieszenia to na pewno znajdziecie w internecie. Jeszcze nikt nie był zawiedziony
Do e36 tył można wziąć klasycznie sprężyna poza amortyzatorem i jest też opcja na amortyzatorze.