[E36] TOURING - SZPERA-ASC+T

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Ariel nie rób znowu mu mętliku w głowie, ze to jest ZŁE. Bo to jest zarąbiste na zime. Wiadomo, że w jego przypadku nie zbyt opłacalne i prostsze szpere dac. Ale ASC jest dobre i nie sluchaj ariela.... Bardzo dobrze mi stabilizuje samochód, a tymbardziej jak jeszcze kobietka jedzie to mam wieksze poczucie bezpieczeństwa :D :) tobie też jak już wcześniej wspomniałem lepiej bedzie zmienic dyfer.
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

to jak by coś to moge darzyc do zakladania ASC,musze sie po rozgladać co ile kosztuje
Obrazek
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

ja bym olał to zakładanie tego, bo w dodatku musisz to połączyć jakoś z komputerem dawkującym paliwo, bo jak koła w poślizg wpadaja przy redukcji biegów (efekt ręcznego) to on dodaje gazu zeby kółka się toczyły cały czas, żeby Ci tyłkiem nie zamiatało. Musiałbyś z jakiś dobrym elektrykiem samochodowym gadać, bo ja nie mam pojęcia jak to połączyc, bo tego nie robiłem.
Pomyśl nad tym dyfrem :P
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

to mówisz ze dyfer bedzie lepszy ,no napewno mniej roboty ,a te 25% to da sie juz od czuć przy ruszaniu na przykladowo na snieżnych drogach
Obrazek
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

no jasne, bo koło Ci cały czas kręci :)
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

a 25% czy wiecej ,bo to wtedy jest tak ze oba kola sie krecą ,to nie ma mozliwosci zeby nie wyjechać
Obrazek
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

25% Ci wystarczy
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

Odświeżę trochę temat ale zapytam o coś innego.

1. Mam E36 coupe i w wyposażeniu mam ASC ale w VIN'ie go nie ma :roll: ??? Dziwne dla mnie.
2. Jak sprawdzić czy mam ASC albo ASC+T ? Da się to jakoś sprawdzić w prosty sposób ?
Obrazek
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PINIU »

to co wyjdzie z vinu nie musi oznaczac tego co ma sie faktycznie w aucie kazdy wlasciciel mogl w czasie uzytkowania podjechac na serwis i dolozyc conieco ja mialem w e36 przez poprzedniego wlasciciela tak dokladana poduszke
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

może było dołożone ,ja kontaktowałem sie ostatnio z ASO i bez żadnego problemu mi założą ASC+T
a wracając do pytanie ,najlepiej będzie jak wyciągniesz schowek i tam jest sterownic ABS/ASCT i bedziesz widział czy jest dopisane T czy nie

albo zobacz na pompie hamulcowej na niej też pisze ABS/ASC lub ABS/ASCT
Obrazek
ODPOWIEDZ