Ariel nie rób znowu mu mętliku w głowie, ze to jest ZŁE. Bo to jest zarąbiste na zime. Wiadomo, że w jego przypadku nie zbyt opłacalne i prostsze szpere dac. Ale ASC jest dobre i nie sluchaj ariela.... Bardzo dobrze mi stabilizuje samochód, a tymbardziej jak jeszcze kobietka jedzie to mam wieksze poczucie bezpieczeństwa tobie też jak już wcześniej wspomniałem lepiej bedzie zmienic dyfer.
ja bym olał to zakładanie tego, bo w dodatku musisz to połączyć jakoś z komputerem dawkującym paliwo, bo jak koła w poślizg wpadaja przy redukcji biegów (efekt ręcznego) to on dodaje gazu zeby kółka się toczyły cały czas, żeby Ci tyłkiem nie zamiatało. Musiałbyś z jakiś dobrym elektrykiem samochodowym gadać, bo ja nie mam pojęcia jak to połączyc, bo tego nie robiłem.
Pomyśl nad tym dyfrem
1. Mam E36 coupe i w wyposażeniu mam ASC ale w VIN'ie go nie ma ??? Dziwne dla mnie.
2. Jak sprawdzić czy mam ASC albo ASC+T ? Da się to jakoś sprawdzić w prosty sposób ?
to co wyjdzie z vinu nie musi oznaczac tego co ma sie faktycznie w aucie kazdy wlasciciel mogl w czasie uzytkowania podjechac na serwis i dolozyc conieco ja mialem w e36 przez poprzedniego wlasciciela tak dokladana poduszke
może było dołożone ,ja kontaktowałem sie ostatnio z ASO i bez żadnego problemu mi założą ASC+T
a wracając do pytanie ,najlepiej będzie jak wyciągniesz schowek i tam jest sterownic ABS/ASCT i bedziesz widział czy jest dopisane T czy nie
albo zobacz na pompie hamulcowej na niej też pisze ABS/ASC lub ABS/ASCT