I znowu problem z temperatura w e46
I znowu problem z temperatura w e46
Witam!
Jakiś czas temu pisałem ze moje auto sie grzeje i jest ubytek płynu... BMW e46 1.8 LPG
jakiś czas około 2 miesiecy było ok zero ubytków nic sie nie grzało tylko tankować i jeździć. Lecz ostatnio wracam do domu i w pewnym momencie przestał leciec cieple powietrze a jak tylko zatrzymałem sie na chwile temp. zaczeła wzrastac na silniku, wystarczylo ze rusze i juz wskazówka wracała na swoje miejsce ale nadal leciało z nawiewu zimne powietrze... w domu maska do góry węże jak balony (ten górny) odkreciłem delikatnie korek od odpowietrzania a tam para gwizda i śwista.
Jakiś czas temu pisałem ze moje auto sie grzeje i jest ubytek płynu... BMW e46 1.8 LPG
jakiś czas około 2 miesiecy było ok zero ubytków nic sie nie grzało tylko tankować i jeździć. Lecz ostatnio wracam do domu i w pewnym momencie przestał leciec cieple powietrze a jak tylko zatrzymałem sie na chwile temp. zaczeła wzrastac na silniku, wystarczylo ze rusze i juz wskazówka wracała na swoje miejsce ale nadal leciało z nawiewu zimne powietrze... w domu maska do góry węże jak balony (ten górny) odkreciłem delikatnie korek od odpowietrzania a tam para gwizda i śwista.
Tak jak gada Ksawer i teraz jeszcze przyczyną ubytku płynu może być reduktor LPG tam tez jest płyn chłodniczy zobacz czy z niego nie cieknie on tez moze troche namieszać lecz najpierw wymienił bym termostat dobrze odpowietrzyć i powinno być ok jeżeli górny wąż był napuchnięty to znaczy ze termostat ci nie otwiera nie ma obiegu wody i tez powietrze bedzie leciało zimneKsawer pisze:to są przykłady... zobacz czy termostat działa i czy załącza się wentylator i czy nie jest zapowietrzona.To są podstawy....I czy był,czy masz stan płynu...
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Dokręć delikatnie korek od chłodnicy tak ledwo co, i pojeździj jeśli będzie ok, to czeka Cię test na szczelność (ok 50 zł) i ewentualne zdejmowanie głowicy. U mnie takie objawy były, jak wdmuchało uszczelkę pod głowicą do kanału wodnego, wtedy kompresja z jednego cylindra szła w układ chłodzenia Auto normalnie jeździło, ale w momencie dokręcenia korka auto zaczynało się gotować i wywalało płyn z układu. Gdy brakuje płynu w układzie to wtedy nie będziesz miał ogrzewania.
-
- Małopiszący
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-12-31, 17:08
- Lokalizacja: Zawady/Częstochowa