[E36] Problem z odpaleniem, szarpanie na Benzynie [m42]

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

[E36] Problem z odpaleniem, szarpanie na Benzynie [m42]

Post autor: Zychu. »

Nie zasnę chyba dzisiaj, po krotce opisze problem, nigdy nic złego sie nie działo, auto chodziło na benzynie/lpg idealnie, do dzisiaj. Robiłem traske 800km , przerwy co 200km na 5 minut może.. , w baku standardowo nie za dużo, a grzałem ciągle max, mam ustawioną sekwencje tak że jak wchodzi na obroty powyżej 6tys, przełączna się na benzynę, po około 400km zauważyłem ze auto chodzi jakby na 3gary ale szybko przełączył sie na gaz i było ok, do czasu jak mu depnąłem znowu to samo oś jakby brak paliwa, rura na stacje zatankowane, auto odpaliło z problemem lekkim ( długo kręciłem) ale odpalił załapał wszystko okej, po 700km gaszę auto, przychodzę po godzince, a tu zonk, auto nie odpala zero reakcji tylko kręci, dopiero po dolaniu kolejnej dawki benzyny i długim kręceniu coś załapał, teraz objaw jest taki że samochód cięzko odpala trzeba dłużej kręcić, i na benzynie jak się powoli wciska gaz jest ok, natomiast jak od razu opór, przerywa dusi sie , nie wkręca na obroty, na gazie jest ok, sprawdziłem filtr powietrza - to samo, odpięta przepływka - to samo, już trochę późno żeby grzebać, ale może naprowadzicie mnie na jakiś trop?
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Może masz ten sam problem co w twojej poprzedniczce? :mrgreen:
majek
Małopiszący
Posty: 47
Rejestracja: 2011-04-11, 20:45
Lokalizacja: ..

Post autor: majek »

obejż pompe paliwa
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Szczegolnie w zimie nie jezdzi sie z kropelka PB w baku na LPG. Prawdopodobnie zabiles pompe paliwa. Gaz jest cool.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Mystic888, W tym momencie pewnie masz rację, dosłownie tydzień temu kolega też zajechał przez to jedną pompę, właśnie przez jazdę na pustym baku. Zawsze mówiłem że gaz jest do kuchenek a nie do aut...
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

Po odpaleniu samochodu dalej to samo, pompa podaje paliwo, przepływomierz ok, sonda ok, filtr powietrza zmieniony, czekam na filtr paliwa

http://www.youtube.com/watch?v=8JDrx2Pu ... e=youtu.be

Tu na filmiku widać jak chodzi auto od 10 sekundy gaz w podłodze, i strzela w filtr powietrza, jak dodaje lekko gazu wkręca sie do końca.
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

oczywiście żyd świeci.... bez komentarza... to że masz chłopie lpg to nie znaczy że auto już w ogóle nie potrzebuje benzyny, że niby tylko na rozruch.

Słyszałeś o czymś takim jak obieg paliwa nawet jak auto chodzi na gazie, w celu chłodzenia wtryskiwaczy ble ble?
Generalnie - mało paliwa- spalona pompa bo chodzi cały czas i nie ma co jej smarować i chłodzić.

Żeby nie było że dyskryminuje teraz gaz - bo sam mam - tylko że nie dopuszczam do rezerwy.


Mi to wygląda na usterkę elektroniczną... z fusów nie wywróżysz - jak nie chcesz się pakować w koszta podepnij się pod kompa - jak nic nie wyjdzie to sprawdź ciśnienie na listwie... To że pompa plumpa paliwo, nie koniecznie oznacza że z właściwym ciśnieniem. W zasadzie szedłbym tym tropem bo usterka powstała nagle
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

Człowiek cały czas się uczy, teraz już będę wiedział :oops: , Pompa pompuje paliwo tak jak powinna czyli przez 30s 1dm3, sprawdzę ciśnienie na tej listwie jutro, dzięki :wink:
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

Dawaj na bieżąco informacje jak postęp z ogarniania problemu ;)
Zawsze będziemy o coś mądrzejsi w przyszłości :)
Uwielbiam wątki w których jest na końcu podane rozwiązanie sprawy :D
Yankes
Małopiszący
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-06, 20:00
Lokalizacja: Skrzyszów

Post autor: Yankes »

Witam ja bym postawił na wtryskiwacze benzynowe oraz trzeba by sprawdzić ciśnienie paliwko lecz jeszcze bym postawił na czujnik tem płynu objawy cieżko pali bark mocy pozdro :mrgreen:
Awatar użytkownika
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492
Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: ManiekCSL »

co ma do tego czujnik temperatury płynu?
On nie przestawia do takiego stopnia zapłonu czy dawki paliwa - jedynie koryguje
Żeby wtryskiwacze tak nagle się zepsuły to musiała by do nich wpaść chyba kluska
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

Oddałem dzisiaj wtryski do czyszczenia, tak jak mówiłeś Maniek ultradźwiękami, jutro do odbioru, dam znać co i jak :wink:
mrcin86

Post autor: mrcin86 »

Ja miałem ten sam problem w M42, wtedy byłem niednym studentem cały czas śmigałem na rezerwie, bardzo często wyjeżdżałem całe paliwo i auto zaczęło nie równo pracować, okazało się, że uszkodziłem pompę paliwa jeżdżąc na rezerwie, a pompa nie miała chłodzenia i wtryskiwacze też. Po wymianie pompy problem zniknął.
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

wtryski odebrane , całkowita regeneracja, było z nimi źle, jeden lał drugi podobno mega zapchany, jest lepiej, dużo, ale dalej auto przerywa przy depnięciu , i ciezko pali, praktycznie tylko na plaku, trzyma obroty nie gaśnie, tylko problem z zapaleniem i przerywaniem przy przyśpieszeniu.
Yankes
Małopiszący
Posty: 5
Rejestracja: 2013-01-06, 20:00
Lokalizacja: Skrzyszów

Post autor: Yankes »

Jak sie polepszyło ta ja bym radził dalej drążyć tema z paliwem zmierz jakie masz ciśnienie na listwie i czy nie masz starej benzyny a co do czujnika tem płynu a konkretnie za krytykę to były tylko takie przypuszczenia duzo razy mi sie zdarzyło ze samochód nie odpalał lub cieżko palił z powodu czujnika dziennie mam z 1-3 takich aut pozdro :lol:
ODPOWIEDZ