[E36] Problem z odpaleniem, szarpanie na Benzynie [m42]
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
[E36] Problem z odpaleniem, szarpanie na Benzynie [m42]
Nie zasnę chyba dzisiaj, po krotce opisze problem, nigdy nic złego sie nie działo, auto chodziło na benzynie/lpg idealnie, do dzisiaj. Robiłem traske 800km , przerwy co 200km na 5 minut może.. , w baku standardowo nie za dużo, a grzałem ciągle max, mam ustawioną sekwencje tak że jak wchodzi na obroty powyżej 6tys, przełączna się na benzynę, po około 400km zauważyłem ze auto chodzi jakby na 3gary ale szybko przełączył sie na gaz i było ok, do czasu jak mu depnąłem znowu to samo oś jakby brak paliwa, rura na stacje zatankowane, auto odpaliło z problemem lekkim ( długo kręciłem) ale odpalił załapał wszystko okej, po 700km gaszę auto, przychodzę po godzince, a tu zonk, auto nie odpala zero reakcji tylko kręci, dopiero po dolaniu kolejnej dawki benzyny i długim kręceniu coś załapał, teraz objaw jest taki że samochód cięzko odpala trzeba dłużej kręcić, i na benzynie jak się powoli wciska gaz jest ok, natomiast jak od razu opór, przerywa dusi sie , nie wkręca na obroty, na gazie jest ok, sprawdziłem filtr powietrza - to samo, odpięta przepływka - to samo, już trochę późno żeby grzebać, ale może naprowadzicie mnie na jakiś trop?
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Szczegolnie w zimie nie jezdzi sie z kropelka PB w baku na LPG. Prawdopodobnie zabiles pompe paliwa. Gaz jest cool.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Po odpaleniu samochodu dalej to samo, pompa podaje paliwo, przepływomierz ok, sonda ok, filtr powietrza zmieniony, czekam na filtr paliwa
http://www.youtube.com/watch?v=8JDrx2Pu ... e=youtu.be
Tu na filmiku widać jak chodzi auto od 10 sekundy gaz w podłodze, i strzela w filtr powietrza, jak dodaje lekko gazu wkręca sie do końca.
http://www.youtube.com/watch?v=8JDrx2Pu ... e=youtu.be
Tu na filmiku widać jak chodzi auto od 10 sekundy gaz w podłodze, i strzela w filtr powietrza, jak dodaje lekko gazu wkręca sie do końca.
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
oczywiście żyd świeci.... bez komentarza... to że masz chłopie lpg to nie znaczy że auto już w ogóle nie potrzebuje benzyny, że niby tylko na rozruch.
Słyszałeś o czymś takim jak obieg paliwa nawet jak auto chodzi na gazie, w celu chłodzenia wtryskiwaczy ble ble?
Generalnie - mało paliwa- spalona pompa bo chodzi cały czas i nie ma co jej smarować i chłodzić.
Żeby nie było że dyskryminuje teraz gaz - bo sam mam - tylko że nie dopuszczam do rezerwy.
Mi to wygląda na usterkę elektroniczną... z fusów nie wywróżysz - jak nie chcesz się pakować w koszta podepnij się pod kompa - jak nic nie wyjdzie to sprawdź ciśnienie na listwie... To że pompa plumpa paliwo, nie koniecznie oznacza że z właściwym ciśnieniem. W zasadzie szedłbym tym tropem bo usterka powstała nagle
Słyszałeś o czymś takim jak obieg paliwa nawet jak auto chodzi na gazie, w celu chłodzenia wtryskiwaczy ble ble?
Generalnie - mało paliwa- spalona pompa bo chodzi cały czas i nie ma co jej smarować i chłodzić.
Żeby nie było że dyskryminuje teraz gaz - bo sam mam - tylko że nie dopuszczam do rezerwy.
Mi to wygląda na usterkę elektroniczną... z fusów nie wywróżysz - jak nie chcesz się pakować w koszta podepnij się pod kompa - jak nic nie wyjdzie to sprawdź ciśnienie na listwie... To że pompa plumpa paliwo, nie koniecznie oznacza że z właściwym ciśnieniem. W zasadzie szedłbym tym tropem bo usterka powstała nagle
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Dawaj na bieżąco informacje jak postęp z ogarniania problemu
Zawsze będziemy o coś mądrzejsi w przyszłości
Uwielbiam wątki w których jest na końcu podane rozwiązanie sprawy
Zawsze będziemy o coś mądrzejsi w przyszłości
Uwielbiam wątki w których jest na końcu podane rozwiązanie sprawy
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
co ma do tego czujnik temperatury płynu?
On nie przestawia do takiego stopnia zapłonu czy dawki paliwa - jedynie koryguje
Żeby wtryskiwacze tak nagle się zepsuły to musiała by do nich wpaść chyba kluska
On nie przestawia do takiego stopnia zapłonu czy dawki paliwa - jedynie koryguje
Żeby wtryskiwacze tak nagle się zepsuły to musiała by do nich wpaść chyba kluska
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Ja miałem ten sam problem w M42, wtedy byłem niednym studentem cały czas śmigałem na rezerwie, bardzo często wyjeżdżałem całe paliwo i auto zaczęło nie równo pracować, okazało się, że uszkodziłem pompę paliwa jeżdżąc na rezerwie, a pompa nie miała chłodzenia i wtryskiwacze też. Po wymianie pompy problem zniknął.
Jak sie polepszyło ta ja bym radził dalej drążyć tema z paliwem zmierz jakie masz ciśnienie na listwie i czy nie masz starej benzyny a co do czujnika tem płynu a konkretnie za krytykę to były tylko takie przypuszczenia duzo razy mi sie zdarzyło ze samochód nie odpalał lub cieżko palił z powodu czujnika dziennie mam z 1-3 takich aut pozdro