Mechanik od TDS
Piniol, TDS-a odpowietrza się najlepiej kiedy auto stoi z górki z racji tego że zbiornik jest na podszybiu postaw autko z górki popuść korek wlewu płynu żeby sobie latał i zostaw na noc rano odpal na odkręconym korku i zobaczysz czy płynu ubędzie jeżeli tak uzupełnij zagrzej ją do 90oC z włączonym na max ogrzewaniem i daj znać czy pomogło
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
GERMAN, w E38 TDS zbiorniczek jest na nadkolu a nie tak jak w "naszych" E34 , Piniol, sprawdź drożność wężyka co idzie do zbiorniczka wyrównawczego z chodnicy i drożność w samym zbiorniczku jak wchodzi ten przewód, a tak wogóle jak odkręcisz korek od zbiorniczka to widać strużkę wody jak przelewa się z chłodnicy?Kamilbc, ustaw na telepanie i jakoś przejeździsz jak chcesz zmieniać na pompę mechaniczna z m21 to ja bym się nie pchał w koszty regeneracji, przy telepiącym silniku normalnie możesz jeździć nic z autem się nie stanie tylko spala w okolicach 13L/100
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jeśli auto było termostatu, to od razu powinno dać Ci do myślenia. Podjedź na warsztat i poproś o zrobienie testu na obecność spalin w układzie chłodzenia koszt około 40-50zł. Spróbuj poluzować korek i tak pojeździć, ja w ten sposób przejeździłem miesiąc zanim zdejmowałem głowice i robiłem uszczelkę.