Mechanik od TDS

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

Piniol, TDS-a odpowietrza się najlepiej kiedy auto stoi z górki z racji tego że zbiornik jest na podszybiu postaw autko z górki popuść korek wlewu płynu żeby sobie latał i zostaw na noc rano odpal na odkręconym korku i zobaczysz czy płynu ubędzie jeżeli tak uzupełnij zagrzej ją do 90oC z włączonym na max ogrzewaniem i daj znać czy pomogło :wink:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

GERMAN, w E38 TDS zbiorniczek jest na nadkolu a nie tak jak w "naszych" E34 :D, Piniol, sprawdź drożność wężyka co idzie do zbiorniczka wyrównawczego z chodnicy i drożność w samym zbiorniczku jak wchodzi ten przewód, a tak wogóle jak odkręcisz korek od zbiorniczka to widać strużkę wody jak przelewa się z chłodnicy?Kamilbc, ustaw na telepanie i jakoś przejeździsz jak chcesz zmieniać na pompę mechaniczna z m21 to ja bym się nie pchał w koszty regeneracji, przy telepiącym silniku normalnie możesz jeździć nic z autem się nie stanie tylko spala w okolicach 13L/100
Piniol
Małopiszący
Posty: 6
Rejestracja: 2013-02-03, 21:03
Lokalizacja: Świetochłowice

Post autor: Piniol »

tak jak pisze TDS-ik zbiorniczek jest na nadkolu . Wczesniej autko bylo bez termostatu od razu go wymienilem i plyn tez wiec nie wiem czy wczesniej sie tak robilo :/ Wezyk jest drozny leci nim plyn po odkreceniu korka lecz nie jednostajnie tylko jak by to powiedziec psika nie leci jednostajnie ...
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Jeśli auto było termostatu, to od razu powinno dać Ci do myślenia. Podjedź na warsztat i poproś o zrobienie testu na obecność spalin w układzie chłodzenia koszt około 40-50zł. Spróbuj poluzować korek i tak pojeździć, ja w ten sposób przejeździłem miesiąc zanim zdejmowałem głowice i robiłem uszczelkę.
Piniol
Małopiszący
Posty: 6
Rejestracja: 2013-02-03, 21:03
Lokalizacja: Świetochłowice

Post autor: Piniol »

Test na obecnosc spalin niby byl robiony wczoraj poszla mi znow pompa paliwa i tak ciagle cos jutro ma byc nowa zamontuje ja i pojezdze troche moze to tylko zapowietrzony uklad jednak :)
ODPOWIEDZ