tez ok - tyci pyci mozesz dolacmalin pisze:tak na rowni to mam gdy jest cieply
temperatura silnika
Witam mam, problemem grzania się silnika bmw e36 328i.
Od ostatniego razu jak się zagrzał czyli okolice września października została wymieniona pompa wody i odpowietrzony układ i było wszystko dobrze ani razu wskazówka nie drgnęła.Aż do poprzedniego tygodnia jak samochód pokonał 1000 km autostradą 120-140km/h. Temperatura wzrosła ale włączyłem ogrzewanie i tak dojechałem bez problemu na 90 stopniach na miejscu sprawdziłem poziom płynu i ubyło prawie do samego dołu dolałem i trasa 300km 120km/h i temp. normalnie.Parę dni temu byłem u mechanika żeby sprawdzić co wyje z tyłu i totalny zbieg okoliczności że pękł wąż od chłodnicy, został wymieniony oraz termostat , wisko dla pewności i oczywiście odpowietrzenie układu. samochód znowu musiał pokonać trasę 1000km bez przerwy i ta sama sytuacja 120-140km/h 110stopni włączenie ogrzewania temperatura zeszła 90stopni, i nie zależnie od prędkości temp rośnie bez ogrzewania.Co może być przyczyną?
Od ostatniego razu jak się zagrzał czyli okolice września października została wymieniona pompa wody i odpowietrzony układ i było wszystko dobrze ani razu wskazówka nie drgnęła.Aż do poprzedniego tygodnia jak samochód pokonał 1000 km autostradą 120-140km/h. Temperatura wzrosła ale włączyłem ogrzewanie i tak dojechałem bez problemu na 90 stopniach na miejscu sprawdziłem poziom płynu i ubyło prawie do samego dołu dolałem i trasa 300km 120km/h i temp. normalnie.Parę dni temu byłem u mechanika żeby sprawdzić co wyje z tyłu i totalny zbieg okoliczności że pękł wąż od chłodnicy, został wymieniony oraz termostat , wisko dla pewności i oczywiście odpowietrzenie układu. samochód znowu musiał pokonać trasę 1000km bez przerwy i ta sama sytuacja 120-140km/h 110stopni włączenie ogrzewania temperatura zeszła 90stopni, i nie zależnie od prędkości temp rośnie bez ogrzewania.Co może być przyczyną?