[E39] problem z ladowaniem 523i

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
berni84
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2011-12-27, 21:01
Lokalizacja: Zabrze

[E39] problem z ladowaniem 523i

Post autor: berni84 »

witam potrzebuje pomocy jak szybko zdemontowac alternator bo chyba musze oddac do regeneracji a i napiecie paska jest na alternatorze czy na rolce jakiejs
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

napiecie paska jest na napinaczu

nie regeneruj - kup z drugiej reki bo szkoda zabawy a altki drogie nie sa

do demontowania altka nie trzeba demontowac visca

sa dwie dlugie sruby wiec polecam grzechotke
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Soki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 503
Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Soki »

Z odkręcaniem nie powinno być problemu jak wspomniał kolega wyżej dwie śruby. Popuść napinacz i zdejmij pasek, przy okazji sprawdź w jakim stanie jest napinacz czy nie ma luzów i łagodnie się kręci bez piszczenia jeżeli będzie z nim nie najlepiej trzeba wymienić. Co do samego alternatora jeżeli oddasz go do regeneracji to koszt waha się przeciętnie w okolicach 120-150zł, na pewno wymienia regulator napięcia ze szczotkami a czy jeszcze coś będzie nie tak to się okaże po zdemontowaniu.

Najważniejszy jest montaż trzeba uważać przy dokręcaniu aby nie pękł korpus filtra oleju, dokręcaj równomiernie obie śruby beż przeciągania na siłę. Ja smaruję tego typu śruby smarem miedziowym na wysoką temperaturę sprawdza się idealnie.
ODPOWIEDZ