[E39] problem z ladowaniem 523i
[E39] problem z ladowaniem 523i
witam potrzebuje pomocy jak szybko zdemontowac alternator bo chyba musze oddac do regeneracji a i napiecie paska jest na alternatorze czy na rolce jakiejs
- Soki
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 503
- Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Z odkręcaniem nie powinno być problemu jak wspomniał kolega wyżej dwie śruby. Popuść napinacz i zdejmij pasek, przy okazji sprawdź w jakim stanie jest napinacz czy nie ma luzów i łagodnie się kręci bez piszczenia jeżeli będzie z nim nie najlepiej trzeba wymienić. Co do samego alternatora jeżeli oddasz go do regeneracji to koszt waha się przeciętnie w okolicach 120-150zł, na pewno wymienia regulator napięcia ze szczotkami a czy jeszcze coś będzie nie tak to się okaże po zdemontowaniu.
Najważniejszy jest montaż trzeba uważać przy dokręcaniu aby nie pękł korpus filtra oleju, dokręcaj równomiernie obie śruby beż przeciągania na siłę. Ja smaruję tego typu śruby smarem miedziowym na wysoką temperaturę sprawdza się idealnie.
Najważniejszy jest montaż trzeba uważać przy dokręcaniu aby nie pękł korpus filtra oleju, dokręcaj równomiernie obie śruby beż przeciągania na siłę. Ja smaruję tego typu śruby smarem miedziowym na wysoką temperaturę sprawdza się idealnie.