[E39] Spadki mocy przytykanie silnika.
[E39] Spadki mocy przytykanie silnika.
witam mam problem z moja beta niekiedy gdy odpale auto i daje gazu chodzi on bardzo mułowato i tak jak by cos go przytykało jednak nie powtarza sie to za kazdym razem. co moze byc przyczyna takiego funkcjonowania?
Czy podłaczenie pod komputer wyjasniło by cała sytuacje i czy jest ktos kto mógł by mi w tym pomóc jest to BMW E39 2.0i 150KM 96r.
Czy podłaczenie pod komputer wyjasniło by cała sytuacje i czy jest ktos kto mógł by mi w tym pomóc jest to BMW E39 2.0i 150KM 96r.
Efekt jest nastepujący Wymieniłem Świece, uszczelke pod pokrywą zaworów, przeczysciłem przepływke i krokowy i układ chłodzenia był odrazu odpowietrzony, telepotanie tak jakby ustąpiło lecz na zagrzanym silniku na zimnym jest to jeszce odczuwalne, jesli chodzi o muła to jest nadal chodzi o to ze trzeba mocniej wcisnac gaz by auto dobrze zareagowało wkreca sie dosc opornie do 2 tys na obroty potem juz sie kreci nawet dobrze. wiec musze dalej szukać by ozywic i odmulic te auto.
pamietaj ze byly jeszcze bledy zaplonu na chyba 4 - 6 cylindrze - trzeba znowu kompia podpiac i zobaczycFredziu89 pisze:jest to jeszce odczuwalne, jesli chodzi o muła to jest nadal chodzi o to ze trzeba mocniej wcisnac gaz by auto dobrze zareagowało wkreca sie dosc opornie do 2 tys na obroty potem juz sie kreci nawet dobrze. wiec musze dalej szukać by ozywic i odmulic te auto.
obstawiam ze cewki beda do zmiany - dwie - mozna kupic z drugiej reki tanio
cewki jak cos to mozna zdiagnozowac na parkingu - potrzebyny jedynie klucz 10 nasadowy i diagnoze mamy w 10 minut
...tak znowu sie czepiam...
Dzieki za kolejną diagnozę która można przypuscic głównie to niskie obroty zamulaja ciezko jest sie wkręcic ale od 2 tys auto lata normalnie.
Sprawdzałem ceny cewek faktycznie są to rzeczy drobnego wydatku
Za pośrednictwem internetu i długiego wyszukiwania podobnych przyczyn wyczytałem ze problem ten może wiazać sie tez z przepływka ale to tylko moje małe przypuszczenie a naczytałem sie duzo tych tematów.
Sprawdzałem ceny cewek faktycznie są to rzeczy drobnego wydatku
Za pośrednictwem internetu i długiego wyszukiwania podobnych przyczyn wyczytałem ze problem ten może wiazać sie tez z przepływka ale to tylko moje małe przypuszczenie a naczytałem sie duzo tych tematów.
problemem moze byc tez czujnik walka ktory wyskoczyl w bledach - chcesz to sie jutro mozemy znowu zgadac to Cie podepne znowu
chociaz po opisie to obstawiam ze to ten czujnik na 100% bo ja sam teraz czekam na czujnik od strony walka dolotowego i mam takie same objawy - do 2000 dupa i fiat uno a potem juz jak vanos wskakuje to auto jedize normalnie
chociaz po opisie to obstawiam ze to ten czujnik na 100% bo ja sam teraz czekam na czujnik od strony walka dolotowego i mam takie same objawy - do 2000 dupa i fiat uno a potem juz jak vanos wskakuje to auto jedize normalnie
...tak znowu sie czepiam...
Fredziu89 pisze:Czy ten czujniek nie odpowiada tylko za poczatkowe ustawienie fazy rozrzadu?
on ogolnie monitoruje walek rozrzadu - a masz mula bo na poczatku nie da sie okreslic jak dokladnie jest walek ustawiony
nie bylo problemow na kompie o ile pamietam - byl za to blad czujnika walkasaymon26 pisze:a sondy sprawne?
...tak znowu sie czepiam...
powiedzcie mi czy czujnik firmy VDO czyli na pierwszy montaż do BMW to jest ten czujnik którego potrzebuje??
przykład
http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 63101.html
przykład
http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 63101.html