[E39] Spadki mocy przytykanie silnika.

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Fredziu89
Małopiszący
Posty: 21
Rejestracja: 2013-04-28, 20:20
Lokalizacja: Katowice

[E39] Spadki mocy przytykanie silnika.

Post autor: Fredziu89 »

witam mam problem z moja beta niekiedy gdy odpale auto i daje gazu chodzi on bardzo mułowato i tak jak by cos go przytykało jednak nie powtarza sie to za kazdym razem. co moze byc przyczyna takiego funkcjonowania?

Czy podłaczenie pod komputer wyjasniło by cała sytuacje i czy jest ktos kto mógł by mi w tym pomóc jest to BMW E39 2.0i 150KM 96r.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

mozemy sie jutro ugadac na centrum katowic to ja Cie podepne

o 15 koncze robote w centrum katowic - 5 min i wiemy wszystko

bo dzisiaj to nie mam kabla przy sobie chyba
...tak znowu sie czepiam...
Fredziu89
Małopiszący
Posty: 21
Rejestracja: 2013-04-28, 20:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fredziu89 »

ja zaś pracuje do 20 jutro najlepiej sie zgadać telefonicznie :)
saymon26
Zaawansowany forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 2010-04-08, 06:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: saymon26 »

no i jaka diagnoza ?
na drodze widzę Cię częściej niż myślisz

kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

no diagnoza jest....dluga :)

ogolnie klasyka - swiece do wymiany - zapowietrzony itp :)
...tak znowu sie czepiam...
Fredziu89
Małopiszący
Posty: 21
Rejestracja: 2013-04-28, 20:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fredziu89 »

Efekt jest nastepujący Wymieniłem Świece, uszczelke pod pokrywą zaworów, przeczysciłem przepływke i krokowy i układ chłodzenia był odrazu odpowietrzony, telepotanie tak jakby ustąpiło lecz na zagrzanym silniku na zimnym jest to jeszce odczuwalne, jesli chodzi o muła to jest nadal chodzi o to ze trzeba mocniej wcisnac gaz by auto dobrze zareagowało wkreca sie dosc opornie do 2 tys na obroty potem juz sie kreci nawet dobrze. wiec musze dalej szukać by ozywic i odmulic te auto.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Fredziu89 pisze:jest to jeszce odczuwalne, jesli chodzi o muła to jest nadal chodzi o to ze trzeba mocniej wcisnac gaz by auto dobrze zareagowało wkreca sie dosc opornie do 2 tys na obroty potem juz sie kreci nawet dobrze. wiec musze dalej szukać by ozywic i odmulic te auto.
pamietaj ze byly jeszcze bledy zaplonu na chyba 4 - 6 cylindrze - trzeba znowu kompia podpiac i zobaczyc

obstawiam ze cewki beda do zmiany - dwie - mozna kupic z drugiej reki tanio

cewki jak cos to mozna zdiagnozowac na parkingu - potrzebyny jedynie klucz 10 nasadowy i diagnoze mamy w 10 minut
...tak znowu sie czepiam...
Fredziu89
Małopiszący
Posty: 21
Rejestracja: 2013-04-28, 20:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fredziu89 »

Dzieki za kolejną diagnozę która można przypuscic głównie to niskie obroty zamulaja ciezko jest sie wkręcic ale od 2 tys auto lata normalnie.

Sprawdzałem ceny cewek faktycznie są to rzeczy drobnego wydatku



Za pośrednictwem internetu i długiego wyszukiwania podobnych przyczyn wyczytałem ze problem ten może wiazać sie tez z przepływka ale to tylko moje małe przypuszczenie a naczytałem sie duzo tych tematów.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

problemem moze byc tez czujnik walka ktory wyskoczyl w bledach - chcesz to sie jutro mozemy znowu zgadac to Cie podepne znowu

chociaz po opisie to obstawiam ze to ten czujnik na 100% bo ja sam teraz czekam na czujnik od strony walka dolotowego i mam takie same objawy - do 2000 dupa i fiat uno a potem juz jak vanos wskakuje to auto jedize normalnie
...tak znowu sie czepiam...
Fredziu89
Małopiszący
Posty: 21
Rejestracja: 2013-04-28, 20:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fredziu89 »

Z wielka chcecią i dziekuje za propozycje ale nie dam rady niestety dopiero w przyszły poniedziałek i jedno pytanie mam.

Czy ten czujniek nie odpowiada tylko za poczatkowe ustawienie fazy rozrzadu?
saymon26
Zaawansowany forumowicz
Posty: 84
Rejestracja: 2010-04-08, 06:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: saymon26 »

a sondy sprawne?
na drodze widzę Cię częściej niż myślisz

kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Fredziu89 pisze:Czy ten czujniek nie odpowiada tylko za poczatkowe ustawienie fazy rozrzadu?

on ogolnie monitoruje walek rozrzadu - a masz mula bo na poczatku nie da sie okreslic jak dokladnie jest walek ustawiony
saymon26 pisze:a sondy sprawne?
nie bylo problemow na kompie o ile pamietam - byl za to blad czujnika walka
...tak znowu sie czepiam...
Fredziu89
Małopiszący
Posty: 21
Rejestracja: 2013-04-28, 20:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fredziu89 »

powiedzcie mi czy czujnik firmy VDO czyli na pierwszy montaż do BMW to jest ten czujnik którego potrzebuje??

przykład
http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 63101.html
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

ja radze kupic u chlopakow z silesia parts ewentualnie na czescidobmw.pl - to juz nie chodzi o cene tylko o to zeby to dzialalo - a gwarantuje ze takie allegrowe reklamacje sa strasznie upierdliwe

sprawdz na realoem dokladnie numer czesci zeby tez nie bylo niespodzianki
...tak znowu sie czepiam...
ODPOWIEDZ