BMW E30 ETA
BMW E30 ETA
Witam, mam pytanie odnośnie kosztu naprawy, konkretnie wymiany wałka rozrządu w silniku ETA 2.7 w E30 86r. Ile mniej więcej by wyniosła sam część, co by było potrzebne dodatkowo prócz samego wałka i na co uważać przy wymianie.
Mozna wymienic walek bez wyciagania glowicy ale trzeba rozkopac rozrzad i chlodnice poniewaz walek wychodzi do przodu .Nie zalecam by zakladac inny walek niz z ETY bo jest roznica w sprezynach zaworowych i moga nie dac przy innym walku .Lepszym rozwiazaniem jest zmiana calej glowicy np z B20 lub B25 jezeli chodzi o zwiekszanie mocy.Koszt wymiany walka mi sie wydaje ze duzy bo duzo dlubania.
Mhm, dzięki za radę, na pewno bardzo się przyda i zastanawiam się czy robić to samemu z pomocom kumpla czy jednak oddać to komuś kto to b. dobrze ogarnia...
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT