BMW E30 ETA

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

BMW E30 ETA

Post autor: Alexof »

Witam, mam pytanie odnośnie kosztu naprawy, konkretnie wymiany wałka rozrządu w silniku ETA 2.7 w E30 86r. Ile mniej więcej by wyniosła sam część, co by było potrzebne dodatkowo prócz samego wałka i na co uważać przy wymianie.
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

Mozna wymienic walek bez wyciagania glowicy ale trzeba rozkopac rozrzad i chlodnice poniewaz walek wychodzi do przodu .Nie zalecam by zakladac inny walek niz z ETY bo jest roznica w sprezynach zaworowych i moga nie dac przy innym walku .Lepszym rozwiazaniem jest zmiana calej glowicy np z B20 lub B25 jezeli chodzi o zwiekszanie mocy.Koszt wymiany walka mi sie wydaje ze duzy bo duzo dlubania.
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Mhm, dzięki za radę, na pewno bardzo się przyda i zastanawiam się czy robić to samemu z pomocom kumpla czy jednak oddać to komuś kto to b. dobrze ogarnia...
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
ODPOWIEDZ