Dziwna praca m52b28

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
mckefir
Zaawansowany forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice

Dziwna praca m52b28

Post autor: mckefir »

Witam mam Problem z pracą slinika . Auto ma moc kreci do odcinki. Ale Problem polega natym że nie równo pracuje. Trzesie im , i z wydechu na postoju pruka sobie co jakiś , czas i pojawia się biały dymek ( niespalone paliwo)

Podłaczyłem u kupla auto pod komputer notorycznie wyskakiwał bład

18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43)

tutaj fotki co cykłem na szybkiego

Obrazek

Obrazek

dodam że auto ma moc kręci do odcinki, odpala bez problemu.

wymieniłem świece na nowe Ngk

Sprawdzona oporność cewek wszystkie ok.

Czy ten czujnik może powodować wypadanie zapłonu, strzały z wydechu. i trzesienie silnikiem?.
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Zaloz stare swiece.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
mckefir
Zaawansowany forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice

Post autor: mckefir »

na starych świecach tak samo jest.
karpiu12345
Zaawansowany forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
Lokalizacja: SBL

Post autor: karpiu12345 »

jak już to raczej postawiłbym na ten czujnik walka rozrządu. EGR to nic innego jak odpowietrzenie skrzyni korbowej a mianowicie wymyślono to dla ekologii , aby pomniejszyć mieszankę itd.itp. Zmierz oporność tego czujnika. Jego oporność miedzy zaciskami 1 i 2 15 OHM miedzy 1 i 3 12 OHM. Bo tutaj odczyt błędów za wiele nie mówi. Dolot masz szczelny ?
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
mckefir
Zaawansowany forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice

Post autor: mckefir »

dolot raczej szczelny wymienilem tez gume co idzie do przepływomierza na nowa w aso. w poniedziałek będe wyjmował ten czujnik to pomierze. Ale na kompie ciagle go wywala wiec chyba moze byc uwalony. Ale czy on moze powodowac takie objawy jak ja mam??
Daniel
Maniak forumowy
Posty: 900
Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Daniel »

Tak może powodować takie objawy jak i wiele innych. Zacznij od niego.
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !
karpiu12345
Zaawansowany forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
Lokalizacja: SBL

Post autor: karpiu12345 »

zawsze możesz go odpiąć (wtyczke) i spróbować co się dzieje :) autu raczej nic nie powinno się stać. Ja miałem problem ale z czujnikiem wału korbowego i po prostu auto gasło samo , niezależnie przy jakiej prędkości itd.itp. po prostu gasło :) a słyszysz "cykanie" wtrysków ? Taki dziwny nie cykliczny dźwięk. Czujnik wałka odpowiada głownie za sterowanie wtryskami i zapłonem , czujnik walu korbowego natomiast daje sygnał ze silnik (wał) się kręci. Ta sama zasada działania. Nie musisz wyciągać tego czujnika by go pomierzyć , wystarczy odpiąć wtyczkę i dostać się do pinów :)
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
whucrew
Maniak forumowy
Posty: 1188
Rejestracja: 2009-12-04, 16:15
Lokalizacja: Drogomy�l

Post autor: whucrew »

Daniel pisze:Tak może powodować takie objawy jak i wiele innych. Zacznij od niego.
2X

Też to przerabiałem.. Typowe objawy..
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
ODPOWIEDZ