Dziwna praca m52b28
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
- Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice
Dziwna praca m52b28
Witam mam Problem z pracą slinika . Auto ma moc kreci do odcinki. Ale Problem polega natym że nie równo pracuje. Trzesie im , i z wydechu na postoju pruka sobie co jakiś , czas i pojawia się biały dymek ( niespalone paliwo)
Podłaczyłem u kupla auto pod komputer notorycznie wyskakiwał bład
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43)
tutaj fotki co cykłem na szybkiego
dodam że auto ma moc kręci do odcinki, odpala bez problemu.
wymieniłem świece na nowe Ngk
Sprawdzona oporność cewek wszystkie ok.
Czy ten czujnik może powodować wypadanie zapłonu, strzały z wydechu. i trzesienie silnikiem?.
Podłaczyłem u kupla auto pod komputer notorycznie wyskakiwał bład
18 EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu (MS43)
tutaj fotki co cykłem na szybkiego
dodam że auto ma moc kręci do odcinki, odpala bez problemu.
wymieniłem świece na nowe Ngk
Sprawdzona oporność cewek wszystkie ok.
Czy ten czujnik może powodować wypadanie zapłonu, strzały z wydechu. i trzesienie silnikiem?.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
jak już to raczej postawiłbym na ten czujnik walka rozrządu. EGR to nic innego jak odpowietrzenie skrzyni korbowej a mianowicie wymyślono to dla ekologii , aby pomniejszyć mieszankę itd.itp. Zmierz oporność tego czujnika. Jego oporność miedzy zaciskami 1 i 2 15 OHM miedzy 1 i 3 12 OHM. Bo tutaj odczyt błędów za wiele nie mówi. Dolot masz szczelny ?
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
zawsze możesz go odpiąć (wtyczke) i spróbować co się dzieje autu raczej nic nie powinno się stać. Ja miałem problem ale z czujnikiem wału korbowego i po prostu auto gasło samo , niezależnie przy jakiej prędkości itd.itp. po prostu gasło a słyszysz "cykanie" wtrysków ? Taki dziwny nie cykliczny dźwięk. Czujnik wałka odpowiada głownie za sterowanie wtryskami i zapłonem , czujnik walu korbowego natomiast daje sygnał ze silnik (wał) się kręci. Ta sama zasada działania. Nie musisz wyciągać tego czujnika by go pomierzyć , wystarczy odpiąć wtyczkę i dostać się do pinów
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...