w takim razie muszę odłożyć nieco grosza i wziąść się za to jeszcze przed zimą tak myślę Dzięki chłopaki, jeszcze się odezwę jeśli ruszy się coś w tym kierunku
whucrew pisze:Progi gnija raczej od wewnatrz niz od zewnatrz poniewaz do nich splywa woda z odplywów. Wiec robienie reperacji od zewnatrz nic nie da bo wszystko dzieje sie w srodku. Najlepszym testem progow jest podnoszenie auta na fabrycznym lewaku po kolei z kazdej strony. Jesli podczas podnoszenia bedziesz slyszal trzaski pekajacej blachy lub co gorsza lewarek razem z mocowaniem bedzie wchodzic w prog to wszystko jasne.
Zgadzam się w 100% Gdy próg będzie już "otwarty" należy wyczyścić i zakonserwować wszystko co jest skorodowane
whucrew pisze:na koniec zakonserwowac preparatem do profili zamknietych np produkcji boll..
Dodam tylko że preparaty które są na bazie wosku najlepiej "nakładać" w upalne dni, gdy karoseria samochodu jest dobrze nagrzana, środek ten dużo lepiej rozprowadzi się po całej powierzchni wewnątrz progu i wszystkich zakamarkach..
A jak kto by chciał konserwację z wysokiej póły to polecam firmę Berner (ceny adekwatne do jakości)
Damian to daj jakas konkretna nazwe jak pamietasz? Poszukam na necie chetni po ile chodzi..
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Kurde, przetrzepałem połowę warsztatu i kompa ale nie mam ani opakowania ani fot
a nie pamiętam jak się to dokładnie zwało
Jak byś nie znalazł nic na necie (chyba prowadzą tylko sprzedaż bezpośrednią, ale pewien nie jestem) to tutaj znajdziesz numer do biura w Krk, oni z kolei podadzą Ci namiary na przedstawiciela za naszego regionu -tylko zaznacz od razu że z grupy produktów samochodowych, bo zajmują się prawie wszystkim
1. Gdzie w E36 są otwory technologiczne w progach żeby wprowadzić konserwację? Jedyne miejsca jakie wpadły mi w oko to otwory na lewarek.
2. Używał ktoś środka do konserwacji Tectyl ML-550 ?
3. Da się to zrobić pistoletem do ropowania z dołożonym wężykiem czy bede musiał dokupić jeszcze pistolet UBS z wężykiem? Lepiej pytać niż się potem wqrzać .
Jestem świeżo po wymianie progu w e36 ja wprowadzałem srodek do konserwacji progów BOLL z rurką przez otwory po listwach progowych jest ich tam sporo.
2X! Ale warto wpuszczać przez wszystko , czyli przez otwór lewarka też..
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Otwierasz drzwi i na progu jest listwa ozdobna którą demontujesz..
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..