[E36] Konserwacja progów i spodu
-
- Małopiszący
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-01-10, 01:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Zgadzam się w 100% Gdy próg będzie już "otwarty" należy wyczyścić i zakonserwować wszystko co jest skorodowanewhucrew pisze:Progi gnija raczej od wewnatrz niz od zewnatrz poniewaz do nich splywa woda z odplywów. Wiec robienie reperacji od zewnatrz nic nie da bo wszystko dzieje sie w srodku. Najlepszym testem progow jest podnoszenie auta na fabrycznym lewaku po kolei z kazdej strony. Jesli podczas podnoszenia bedziesz slyszal trzaski pekajacej blachy lub co gorsza lewarek razem z mocowaniem bedzie wchodzic w prog to wszystko jasne.
Dodam tylko że preparaty które są na bazie wosku najlepiej "nakładać" w upalne dni, gdy karoseria samochodu jest dobrze nagrzana, środek ten dużo lepiej rozprowadzi się po całej powierzchni wewnątrz progu i wszystkich zakamarkach..whucrew pisze:na koniec zakonserwowac preparatem do profili zamknietych np produkcji boll..
A jak kto by chciał konserwację z wysokiej póły to polecam firmę Berner (ceny adekwatne do jakości)
-
- Małopiszący
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-01-10, 01:00
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kurde, przetrzepałem połowę warsztatu i kompa ale nie mam ani opakowania ani fot
a nie pamiętam jak się to dokładnie zwało
Jak byś nie znalazł nic na necie (chyba prowadzą tylko sprzedaż bezpośrednią, ale pewien nie jestem) to tutaj znajdziesz numer do biura w Krk, oni z kolei podadzą Ci namiary na przedstawiciela za naszego regionu -tylko zaznacz od razu że z grupy produktów samochodowych, bo zajmują się prawie wszystkim
a nie pamiętam jak się to dokładnie zwało
Jak byś nie znalazł nic na necie (chyba prowadzą tylko sprzedaż bezpośrednią, ale pewien nie jestem) to tutaj znajdziesz numer do biura w Krk, oni z kolei podadzą Ci namiary na przedstawiciela za naszego regionu -tylko zaznacz od razu że z grupy produktów samochodowych, bo zajmują się prawie wszystkim
Odkopuję.
1. Gdzie w E36 są otwory technologiczne w progach żeby wprowadzić konserwację? Jedyne miejsca jakie wpadły mi w oko to otwory na lewarek.
2. Używał ktoś środka do konserwacji Tectyl ML-550 ?
3. Da się to zrobić pistoletem do ropowania z dołożonym wężykiem czy bede musiał dokupić jeszcze pistolet UBS z wężykiem? Lepiej pytać niż się potem wqrzać .
1. Gdzie w E36 są otwory technologiczne w progach żeby wprowadzić konserwację? Jedyne miejsca jakie wpadły mi w oko to otwory na lewarek.
2. Używał ktoś środka do konserwacji Tectyl ML-550 ?
3. Da się to zrobić pistoletem do ropowania z dołożonym wężykiem czy bede musiał dokupić jeszcze pistolet UBS z wężykiem? Lepiej pytać niż się potem wqrzać .
2X! Ale warto wpuszczać przez wszystko , czyli przez otwór lewarka też..Jestem świeżo po wymianie progu w e36 ja wprowadzałem srodek do konserwacji progów BOLL z rurką przez otwory po listwach progowych jest ich tam sporo.
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..