[E38] nielada problem m60b40

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Piotrek B5
Małopiszący
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-27, 22:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[E38] nielada problem m60b40

Post autor: Piotrek B5 »

witam,
szanowne grono mam pytanie bo juz zgłupiałem chodzi o nierówną pracę silnika 4,0 m60 membrama wymieniona, cewki ok, odma odetkana, a nadal żuca silnikiem i strasznie zasysa korek oleju. czy może to być spowodowane uszkodzonymi pierścieniami na tłokach? nierówna praca może i tak, ale zasysanie korka przez nieszczelne pierścienie? proszę o pomoc i rady nie mam juz pomysłów.
Awatar użytkownika
Kamciooo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Kamciooo »

m60 lubi się delikatnie trząść na wolnych , zależy jak bardzo jest to u Ciebie odczuwalne ?
Skoro mowa o pierścieniach odczuwasz jakieś inne skutki tego takie jak spalanie oleju ? przy kapcanie na niebiesko,słaba moc?
W moim m60 też nie postawie monety na silniku tak jak robią to na youtubie :)
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Co znaczy doma odetkana? Wymieniona na nowa wraz z uszczelka? Podpinales pod kompa?

Moj M60 spokojnie przechodzil test monety.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Piotrek B5
Małopiszący
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-27, 22:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Piotrek B5 »

sprawdzono ciśnienie w cylindrach i cylindry po stronie prawej nie trzymają ciśnienia, prawdopodobnie pierścienie, albo zawory taką dostałem diagnozę przed chwilą. Niechce mi się wierzyć że tak uszkodzenie zaworów, albo pierścieni będzie zasysało mocno korek. Jak sądzicie?
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

U mnie przyczyną nie równej pracy były adaptacje z tym że ja mam M62, zdejmij pokrywę zaworów z prawej głowicy i zobacz może rozrząd jest luźny i przez to nie domyka zaworów z jednej strony.
Piotrek B5
Małopiszący
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-27, 22:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Piotrek B5 »

a idzie jeszcze naciągnąć ten łańcuch? nierozbierałem jeszcze nigdy v8 jak coś to oddam do naciągnięcia. czy samemu się to ogarnie? dobrze by było jak by nie trzeba było zmieniać motora. Bo remont kapitalny to już totalny koszt.
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Trzeba wymienić rozrząd innej opcji nie ma chyba że po taniości to sam napinacz pod warunkiem że da jeszcze rade napiąć stary luźny łańcuch
ODPOWIEDZ