witam,
szanowne grono mam pytanie bo juz zgłupiałem chodzi o nierówną pracę silnika 4,0 m60 membrama wymieniona, cewki ok, odma odetkana, a nadal żuca silnikiem i strasznie zasysa korek oleju. czy może to być spowodowane uszkodzonymi pierścieniami na tłokach? nierówna praca może i tak, ale zasysanie korka przez nieszczelne pierścienie? proszę o pomoc i rady nie mam juz pomysłów.
[E38] nielada problem m60b40
-
- Małopiszący
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-01-27, 22:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kamciooo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
m60 lubi się delikatnie trząść na wolnych , zależy jak bardzo jest to u Ciebie odczuwalne ?
Skoro mowa o pierścieniach odczuwasz jakieś inne skutki tego takie jak spalanie oleju ? przy kapcanie na niebiesko,słaba moc?
W moim m60 też nie postawie monety na silniku tak jak robią to na youtubie
Skoro mowa o pierścieniach odczuwasz jakieś inne skutki tego takie jak spalanie oleju ? przy kapcanie na niebiesko,słaba moc?
W moim m60 też nie postawie monety na silniku tak jak robią to na youtubie
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Co znaczy doma odetkana? Wymieniona na nowa wraz z uszczelka? Podpinales pod kompa?
Moj M60 spokojnie przechodzil test monety.
Moj M60 spokojnie przechodzil test monety.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
-
- Małopiszący
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-01-27, 22:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Małopiszący
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-01-27, 22:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza