To ze opony sa dobrze wywazone to nie znaczy ze nie bija... Sam osobiscie to przerobilem... Opona pod obciazeniem moze sie zachowywac inaczej... Tez wywazalem 10razy i to u roznych fachmanow a i tak dopiero po wymianie sie uspokoilo
obok harleja dejwidsona na rozdzienskiego w katowicach jest firma ktora sprawdza znoszenie opony na odleglosci 1 km mozna sie skusic ale cena kosmiczna takiej zabawy takie badanie mowi najwiecej o kondycji opon
Heh w końcu się odmuliłem.
Pojeździłem trochę po różnych drogach i z różnymi prędkościami.Koła wyważone do ZERA - widziałem hehe.Zero drgań budą
Wniosek -- Koła muszą być idealnie wyważone
BeleX pisze:
wroce do tematu ostatnio wymienilem u siebie olej w skrzyni i moscie przy przebiegu 300500km i co...pukniecie zniknelo...wiec ma to zwiazek z olejem w skrzyni i moscie ( gdzie dokladnie to nie wiem ) - swoja droga to polecam operacje wymiany...skrzynia chodzi lepiej i plynniej a to co sie zlalo ze skrzyni...no coz...lepiej nie mowic czarna masakra ktorej nie nazywam olejem...w moscie byl luzik nawet "to" przezroczyste bylo
Wymieniałem uszczelniacze na skrzyni i wale korbowym plus łacznik elastyczny wału.
Chyba też wymienię olej w skrzyni.Jaki jest najlepszy ?
witam posiadam 530d e39 turing i odczuwam wibracje z tyłu do 130km/h później zanikają opony nówki letnie i zimowe koła wyważone ale cienkie już tarcze z tyłu . proszę o pomoc co to za wibracje z góry dziękuję