[E46] 330d M57 2001 rok

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
darek2341
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2019-09-16, 13:59
Lokalizacja: Proszowice

[E46] 330d M57 2001 rok

Post autor: darek2341 »

Witam wszystkich,mam problem z moim BMW,mianowicie zaczęło się od wymiany pompy progowej bo stara umarła, wymieniłem na nową i spokój,za jakiś czas autko zgasło, wywalił błąd niskiego ciśnienia, wymieniłem zawór ciśnienia na pompie cr,i był spokój, minęło jakiś czas i jadę spokojnie a tu kontrolka DDE i auto zgasło,po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy,ale problem z czasem narastał,teraz jest tak że jak jadę spokojnie to samochód zachowuję się dobrze,jak tylko mocniej dodam gazu,to samochód wchodzi w tryb awaryjny,czasami potrafi nawet zgasnąć,po ponownym rozruchu problem znika aż do dodania gazu,i tak w koło,po podłączeniu kompa takie błędy 4496 rail pressure plausibility a tutaj test z przelewów, https://youtu.be/ha8NLqVxZWY
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

Witaj miałem podobny problem z którym walczyłem dość długo. U mnie okazał się winny zawór wysokiego ciśnienia na pompie cr. Jednak za ten błąd odpowiada jeszcze czujnik ciśnienia na listwie cr. I właśnie na niego to wskazuje.
Obrazek
zinger
Zaawansowany forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2014-06-01, 20:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: zinger »

darek2341, ja miałem podobny objaw, przy normalnej jeździe nic się nie działo, a przy wciśnięciu do oporu 4 i 5 bieg wywalało kontrolkę DDE. Winne okazały się lejące wtryski, także regeneracja Cię czeka (ok. 350,00zł/szt.). Po regeneracji jak ręką odjął :grin:

PS. Chyba nawet mam to opisane w temacie z moim E46 :bmw:
darek2341
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2019-09-16, 13:59
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: darek2341 »

Czujnik na listwie cr zmieniony kupiłem używkę i nic dalej ten sam objaw,pompa progowa nowa zawór ciśnienia na pompie cr nowy,chyba zostają wtryski, myślę że jak by pompa padła to by wogule nie zapalił.
zinger
Zaawansowany forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2014-06-01, 20:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: zinger »

Nie kombinuj bo szkoda Twojej kasy, wtryski na 100%. Trochę szarpnie, bo najlepiej jak już z tym grzebać, to ogarnąc wszystkie (ja płaciłem 350zł/szt.). Ja mam ciągle problem z uszczelniaczami, co chwilę któryś cieknie i wymieniam na okrągło...no ale cóż :P
darek2341
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2019-09-16, 13:59
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: darek2341 »

Za 350 zł zrobi pełną regeneracje?,kolego gdzie robiłeś jeśli można wiedzieć
zinger
Zaawansowany forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2014-06-01, 20:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: zinger »

kurde, to było tak dawno w dodatku to poprzedni mechanik wysyłał do regeneracji, z którym już nie mam i nie chcę mieć kontaktu, bo była spina na odchodne (ale to akurat nie był temat wtrysków, inna naprawa) :razz: Regeneracje robiłem chyba 3 lata temu o ile mnie pamięć nie myli i płaciłem na 100% 350zł/szt.
darek2341
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2019-09-16, 13:59
Lokalizacja: Proszowice

Post autor: darek2341 »

Witam przyczyną chyba znaleziona,po zbadaniu ciśnienia manometrem ciśnienia wstępnego i wysokiego wyszło że pompa cr niedomaga,czasami dobije a czasami trzeba miano w nią stuknąć dopiero dobija,jakim momentem jest dokręcona nakrętka na pompie cr?
ODPOWIEDZ