[E30] Swap na 5x120 do e30
[E30] Swap na 5x120 do e30
Co trzeba do swapu na 5x120 do e30 i czy podejdzie mi wtedy gwint ?
Dzięki wielkie przynajmniej sobie o tym poczytam zanim wrócę do PL-enu i dorwę własna gazetę troch drożej to wyjdzie niż myślałem ale zamiast zacisków z M3 mogę wpakować z 2.5 co mnie szarpnie jakieś 300 zł, tuleje 86 zł, wahacze z M3 już kupiłem za 536 zł tylko pozostaje znaleźć tył z Compacta już widziałem wahacze z tarczami za 400 zł szt. ale myślę że da się taniej wychaczyć mam całą zimę na szukanie. Nie wiem czy nie lepiej kupić gwint z K-sport za 3000 zł do e-30 od Barabusa z bmw-syndykat ???????? będzie prościej i może na to samo cenowo wyjdzie ?????????
Nie wiem czy coś nadrukuje na ten temat bo będzie mi to robił jednak gościu co robi swap silnika ale jak będę na wale w SWD z Merem to se pewnie to lukniesz. A co do swap-u to z tego co już wiem to wahacze z M3 e36, tuleje wahaczy też z M3 e36, zaciski mogą być z 2.5 e36 albo 2.8 bo z M3 315mm spoko ale mniej jak 17 nie wejdzie więc ja zakładam 286mm chyba wystarczy , a zamiast wahaczy z M3 e36 można założyć zwykłe ale trzeba je nagiąć zaś jak są nie nagięte to koło jest przesunięte, a wahacze z e46 za duży negatyw - paru gości nagina wahacze w Polsce wychodzi taniej, tył cały compact e36 najlepiej te z 2.3 i przede wszystkim wejdzie tańszy gwint bo do e30 ciężko dostać, a jak już jest to 3000 i w górę, a tak od bidy za 1100 zł ma się komplet . BMW TRENDS jest dokładnie opisane dzięki za pomockisol pisze:wiec na przoda trzeba miec piasty i wahacze z e36 ? czy wahacze beda pasowac z e30 ? hmm ciekawi mnie to musze kiedys zobaczyc roznice bo ponoc amorki sa te same . napisz co nie co na ten temat