[e36] 328. Brak Asc a bezpieczna jazda w zimie
Belex, ASC + T działa na hamulce... U mnie nawet wyraźnie czuć to na pedale hamulca, pompa ABS ASC pracuje.. ASC dohamowuje tylko tylną oś. DSC wszystkie cztery koła, oraz tak jak ująłeś działa na przepustnice czy tam w dieslu na cos innego.
Automatic Stability Control + trakcja działająca na hamulce, można to na śniegu zauważyć jak działa zawsze dohamuje odpowiednie koło, żeby się "wygrzebać"
Automatic Stability Control + trakcja działająca na hamulce, można to na śniegu zauważyć jak działa zawsze dohamuje odpowiednie koło, żeby się "wygrzebać"
nie wiem jak jest dokaldnie z ASC+T ale ASC dziala tylko w zakresie do 40km/h pozniej system jest nieaktywny, pośrednio taki system pomaga po poruszaniu sie w zakrecie ale tylko do tej predkosci
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Tez mi się wydaje że to tylko takie pomagajki ale jest troche latwiej z nimi. W e39 kontrolka ostrzegawcza w zimie swiecila mi sie czesto i dawala jakies pojecie o tym co jest juz niebezpieczne.. No ale moje pytanie jest takie czy zalożenie zwyklego dyfra na zime bedzie bezpieczniejsze? Wiem jak się jezdzi na zwyklym w zime i przyznam ze czasem chcialem miec w tych warunkach szpere gdy np sie kolejny raz zakopalem w sniegu. Ale mnie interesuje raczej co jest latwiejsze w opanowaniu w zakretach na sniegu czy lodzie : zwykly dyfer czy szpera??
Ostatnio zmieniony 2012-05-10, 19:07 przez whucrew, łącznie zmieniany 1 raz.
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- Ksawer
- Maniak forumowy
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk
Na lodzie to raczej żaden napęd nie jest dobry.A na śniegu(dobre opony) i tak jak Pazura pisał-z każdej zaspy żona wyjedzie,a na drodze delikatnie z gazem i daje radę.Sam najlepiej znasz swoją żonę i wiesz jak jeździ i na ile sobie poradzi.Jeśli jeździła już bmw zimą to sobie poradzi. Jeśli chodzi o zakręty to zależy jak się obsługuje pedał gazu.Czy to szpera czy bez to i tak zarzuca tyłem.No tylko tyle że ze szperą łatwiej i mocniej.Wybór należy do ciebie.
Dokładnie. Potwierdzam ! Sam mam 2.8 i jestem po pierwszej zimie i powiem, że nie wyobrażam sobie zimy bez ASCpazura pisze:Belex, ASC + T działa na hamulce... U mnie nawet wyraźnie czuć to na pedale hamulca, pompa ABS ASC pracuje
whucrew, jeśli nie chcesz szpery to możemy się zamienić dyframi - ja nie mam Jak co to dzwoń pisz o każdej porze dnia i nocy
He he kochani przyjaciele a wy myslicie ze ja nie wole na szperce jezdzic ?
Zrobie tak ze na zime dokupie zwykly dyfer.. No ale jak to bedzie to w sobote sie okaże..
Mam nadzieje ze ta beemka bedzie warta zakupu bo juz troche mam dosc tych poszukiwan i ogladania kolejnych wrzodów Trzymajcie kciuki panowie i dzieki za wasze zdanie
Zrobie tak ze na zime dokupie zwykly dyfer.. No ale jak to bedzie to w sobote sie okaże..
Mam nadzieje ze ta beemka bedzie warta zakupu bo juz troche mam dosc tych poszukiwan i ogladania kolejnych wrzodów Trzymajcie kciuki panowie i dzieki za wasze zdanie
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
nie bede sie sprzeczal ale wg moich informacji ASC nie ma wladzy nad hamulcamipazura pisze:Belex, ASC + T działa na hamulce... U mnie nawet wyraźnie czuć to na pedale hamulca, pompa ABS ASC pracuje.. ASC dohamowuje tylko tylną oś. DSC wszystkie cztery koła, oraz tak jak ująłeś działa na przepustnice czy tam w dieslu na cos innego.
...tak znowu sie czepiam...
ASC i ASC+T to nie jest to samo. ASC działa tylko na przepustnicę, a ASC+T też dohamowuje
http://www.bmw-tech.pl/artykul/historia ... asc-t-dsc/
http://www.bmw-tech.pl/artykul/historia ... asc-t-dsc/
dzieki za lekturke teraz wiem wiecej ASC+T i tak jest do dupyKrisstoff pisze:ASC i ASC+T to nie jest to samo. ASC działa tylko na przepustnicę, a ASC+T też dohamowuje
http://www.bmw-tech.pl/artykul/historia ... asc-t-dsc/
...tak znowu sie czepiam...
Powiem Ci, że nie jest to prawda. Mnie faktycznie denerwowało pierwszą zimę i cały czas je wyłączałem, ale po czasie się przyzwyczaiłem. Super sprawą jest to, że jak ktoś weźmie Twoje auto, to nie rozbije się tak łatwo.BeleX pisze:dzieki za lekturke teraz wiem wiecej ASC+T i tak jest do dupyKrisstoff pisze:ASC i ASC+T to nie jest to samo. ASC działa tylko na przepustnicę, a ASC+T też dohamowuje
http://www.bmw-tech.pl/artykul/historia ... asc-t-dsc/
Ja moją będę sprzedawał i myślę nad 316 lub 318 + LPG i będzie mi zależało na ASC+T, żebym nie musiał się martwić, że moja kobieta gdzieś rowy zwiedza.
-
- Małopiszący
- Posty: 29
- Rejestracja: 2012-04-09, 21:38
- Lokalizacja: Norwegia/Wodzisław Śląski
Pozwole sie wtracic i potwierdzic: Samo ASC dziala tylko na moc i tylko przy ruszaniu ASC+t dodatkowo dziala jak szpera czyli dzialajac ukladem hamulcowym tylnej osi. Pelna kontrole trakcji na cztery kola zapewnia DSC.BeleX pisze:nie bede sie sprzeczal ale wg moich informacji ASC nie ma wladzy nad hamulcamipazura pisze:Belex, ASC + T działa na hamulce... U mnie nawet wyraźnie czuć to na pedale hamulca, pompa ABS ASC pracuje.. ASC dohamowuje tylko tylną oś. DSC wszystkie cztery koła, oraz tak jak ująłeś działa na przepustnice czy tam w dieslu na cos innego.
No i wziolem!! Jest czarna, ma 4 drzwi , m-pakiet i jest prawie pełnoletniaKoNiK pisze:brać, a jeśli nie bierzesz daj mi na nie namiar moze ja sie skuszewhucrew pisze:Hmmm.. Co myślisz brać te autko jeśli tego warte?
Ale o niej w innym dziale
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..