Witam strasznie mi auto szarpie na niskich obrotach. Z samego rana problemu niema jak przejade z 5km to problem pojawia się tak w zakresie 700-1000obr przy depnięciu ile fabryka dała, po około 10km coraz bardziej czuć szarpnięcia / rwanie po przejechaniu 20-30 km strasznie już szarpie tak jakbym wbił sprzęgło dał 6tyś obr puszczał i wciskał sprzęgło.
Na LPG znacznie bardziej jest to wyczuwalne po długiej jeździe nawet w okolicy 2.5 tyś potrafi jeszcze szarpnąć...
Jak wbije 5 bieg i chwile go potrzymam na tym szarpaniu (przyśpieszam ile fabryka dała hamuje przyśpieszam) po takiej operacji wywala mi cewkę (odłącza ją). Jak go tak bardziej pomęczyłem to mi pokazało błąd na 4 cewkach...
Świece wymienione, fajki bardzo dobrze wyglądają, ale w nocy widać błyski tak jakby z jej wnętrza (rozświetlają obudowę) to z lewej to z prawej .., w tym miejscu je widać
Błyski widać na wszystkich cekwach dla testu kupiłem 1 fajkę by sprawdzić czy na nich nie przebija no i niestety nic się nie zmieniło tak więc to nie fajki...
Co może być przyczyną ???
na chwile obecną podejrzenia padają na :
Cewki
Czujnik impulsów wałka rozrządu
Czy mógłby mieć z tym coś wspólnego Czujnik impulsów wału korbowego??
Jest ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej na tyle życzliwy by pomóc mi podmienić te elementy ??. Obojętnie który z nich.
Mogę się jakoś odwdzięczyć .
Jak co pisać na gg 283187 .
Podmiana cewek = 10min
Podmiana jednego czujnika impulsów wałka rozrządu to około 30 min.
chyba że ktoś ma luzem albo do sprzedania to by było rewelacyjnie...
[E46] Szarpie na niskich obrotach przy przyśpieszaniu
Na pierwszy strzał myślę, że to cewki, bo tam nic nie powinno iskrzyć.
Jeśli jest padnięty czujnik to obroty falują i to znacznie, ale szarpanie nie jest odczuwalne
aż tak bardzo
Chociaż nie wiem jak to się zachowuje w połączeniu z przebijającymi cewkami
Jeśli jest padnięty czujnik to obroty falują i to znacznie, ale szarpanie nie jest odczuwalne
aż tak bardzo
Chociaż nie wiem jak to się zachowuje w połączeniu z przebijającymi cewkami
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Witam miałem dokładnie ten sam problem w moim m52b28 powymienialem obydwa czujniki bylo to samo zalatwilem 4 cewki...to samo lecz jak wymienilem swiece na nowe ngk bkr6ek (dwuelektrodowe) wszystko ustało.na twoim miejscu nie sprawdzał bym fajek na "oko" trzeba je przemierzyc powinny miec oporowosc 2 kilo jule pozdrawiam acha warto tez sprawdzic cewki moje miały 1 ohm
[ Dodano: 13 Czerwiec 2011, 12:47 ]
mierzy sie tylko uzwojenie pierwotne,uzwojenie pierwotne jest miedzy doma skrajnymi konektorami cewki (jak zdejmiesz zlacze to te dwa zewnetrzne)
[ Dodano: 13 Czerwiec 2011, 12:49 ]
kilo ohmy Sory
[ Dodano: 13 Czerwiec 2011, 12:47 ]
mierzy sie tylko uzwojenie pierwotne,uzwojenie pierwotne jest miedzy doma skrajnymi konektorami cewki (jak zdejmiesz zlacze to te dwa zewnetrzne)
[ Dodano: 13 Czerwiec 2011, 12:49 ]
kilo ohmy Sory
bmw jedyna rzecz za którą lubie niemców
- Masters
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2011-05-07, 14:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Marcin pisze:Na pierwszy strzał myślę, że to cewki, bo tam nic nie powinno iskrzyć.
Jeśli jest padnięty czujnik to obroty falują i to znacznie, ale szarpanie nie jest odczuwalne
aż tak bardzo
Chociaż nie wiem jak to się zachowuje w połączeniu z przebijającymi cewkami
Szczerze sprawdziłem już 10 cewek w tym 2 nowiusieńkie i wychodzi na to że one zawsze iskrzą na wolnych obrotach jak się przygazuje przestają.
Po prostu mało kto zagląda pod maskę w kompletnej ciemnicy - tak wiec na przyszłość dla potomnuych błyskajace cewki w m52 to norma.
Przyczyną były cewki po wymianie wszyskich szarpanie nie występuje