gdzie chip do e46 320d?
gdzie chip do e46 320d?
witam forumowiczów:)
proszę o poradę gdzie na terenie śląska (rybnik wodzisław katowice żory okolice) mozna zapodac chipa do e46 320d 150KM ?
czy osobiście polecacie ten zabieg i jakie sa ew. koszta pozdrawiam
proszę o poradę gdzie na terenie śląska (rybnik wodzisław katowice żory okolice) mozna zapodac chipa do e46 320d 150KM ?
czy osobiście polecacie ten zabieg i jakie sa ew. koszta pozdrawiam
- Łatysz
- Maniak forumowy
- Posty: 1169
- Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
- Lokalizacja: Rybnik/Popielów
- Kontakt:
Postanowiłem Odkopać jeden z tematów. Chodzi o 320 d nie wiecie czasem który z silników 136 KM czy 150 KM jest lepszy do chipu ? Jakie to są Koszta ? gadałem z Typkiem co mu zrobili z 136 KM na 204 KM i 460 Nm w Wrocławiu i jest masakrycznie zadowolony bo był w fazie testów i zapłacił za niego 1200 zł na dodatek spadło mu spalanie a Dynamika jazdy bez porównania a teraz taki chip kosztuje ponoć tysiak więcej
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
- Łatysz
- Maniak forumowy
- Posty: 1169
- Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
- Lokalizacja: Rybnik/Popielów
- Kontakt:
pazura, a wiesz gdzie się tym zajmują co są pewni zrobią jak najwięcej w granicach możliwości silnika żeby nie przesadzić? i Który do tego lepszy (bezpieczniejszy i z czego lepiej wyciągną koniki) 150 ps czy 136 ps
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Na bmw-diesel jest koleś który zajmuje się czipami, jak dotąd wszyscy go zachwalają
LINK http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4&t=1316
Jak nie masz tam konta to poniżej przekopiowany pierwszy post
LINK http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4&t=1316
Jak nie masz tam konta to poniżej przekopiowany pierwszy post
I. Oferta dla silników 2.0d. 2.5d i 3.0d:
Ceny (promocyjne):
E46, E39 2.0d 136KM - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525d 2.5d 163KM - 330zł (normalna cena 380zł).
E46, E39, E38, X5 3.0d, 184KM, 193KM - 330zł (normalna cena 380zł).
Opis oferty dla silników 2.0d, 2.5d i 3.0d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Razem z interfejsem wysyłam instrukcję i oprogramowanie. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.
Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 6zł. Jeżeli ktoś woli rozbierać sterownik i lutować to cena pozostaje taka sama, ale to jest nieopłacalne, bo samo lutowanie może kosztować tyle co interfejs.
Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 450zł. Szczegóły na PW lub email.
W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.
II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 200zł (normalna cena 250zł).
E36 325TD, 325TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E34 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E39 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E38 725TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
Potrzebny jest numer ze sterownika: http://img501.imageshack.us/img501/7440/80919146nj3.jpg
Oraz te numery z chipów: http://img501.imageshack.us/img501/564/81671628cq4.jpg
Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.
III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł
Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).
Ceny promocyjne (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E36 325TD, 325TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E34 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E38 725TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.
IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)
V. Kontakt:
bagorps@gmail.com lub prywatna wiadomość.
Pozdrawiam
moge Ci dac nr. ziomka do Zor ktory mial tez 150kunia, dzis ponad 170 i mniejsze spalanie ale to juz na pw
jechalismy ost. w 6, ma kombika 6 biegowego i bokiem rondo ogarnal
jechalismy ost. w 6, ma kombika 6 biegowego i bokiem rondo ogarnal
Ostatnio zmieniony 2012-04-09, 08:43 przez krzyq, łącznie zmieniany 1 raz.
"Keep your friends close, but keep your enemies closer."
taki problem ze raz hamownia 150zl, drugi raz i juz masz 300zł + do tego program od kogos tam kto nie daje gwarancji i robi ci sie 700zł ja bym wolal dolozyc i zrobic to w porzadnej firmieLuQ pisze:a co za problem podjechać na hamownie i zrobić pomiary ze starym scalakiem i z podrasowanym? to jest tylko kwestia wyciągnięcia starego i wpięcia nowego, 5 sekund roboty
NO SPEED NO FUN
- LuQ
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
widzisz... gdybyś tylko dokładnie czytał o tym co koleś którego polecam robi to nie musiał być mi pisać o takich rzeczach...pazura pisze:Tam sie zadnych scalakow nie podmienia... Zmieniasz mape w samochodzie...
Facet profesjonalnie zajmuję się TYLKO czipami do Dieselków i rzeczywiście, sam cziptuning polega na remapowaniu, u niego jest ta różnica że podajesz mu
model auta, silnik i wszystkie ważniejsze informacje o samochodzie (przebieg, większe naprawy, itd.) oraz jaki chcesz uzyskać przyrost mocy (większy/mniejszy).Potrzebny jest numer ze sterownika: http://img501.imageshack.us/img501/7440/80919146nj3.jpg
Oraz te numery z chipów: http://img501.imageshack.us/img501/564/81671628cq4.jpg
Potem po podaniu tych informacji koleś odpowiednio remapuje "scalaka" którego wysyła Ci pocztą, a w Twoim interesie jest tylko zamiana go ze starym.
Zarejestruj się na tym forum i poczytaj trochę w temacie http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4&t=1316IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)
Masz tam wszystko pięknie napisane i prawie 300 opinii osób które już skorzystało z usług faceta. Jak znajdziesz mi chodziaż 1 wypowiedź negatywną to zwrócę Ci honor
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie zawsze niska cena = niska jakość po co płacić 2x 150zł jak za jednym podejściem można zrobić 2 pomiary? ze starym czipem i z nowym.primo89 pisze:taki problem ze raz hamownia 150zl, drugi raz i juz masz 300zł + do tego program od kogos tam kto nie daje gwarancji i robi ci sie 700zł ja bym wolal dolozyc i zrobic to w porzadnej firmie
Owszem, nic nie jest mówione o gwarancji więc tutaj się zgadzam, ale nie facet nie był by oficjalnym partnerem największego forum BMW Diesel i miał same pozytywne opinie klientów gdyby nie robił tego rzeczywiście porządnie, a jego czipy powodowały by uszkodzenia silników (czy tam podzespołów).
Zgodzę się ze mozna podmienic scalak leecz to wszystko nie na tym polega... Kazdy zrobi jak chce, ja takiej metody nie uważam. Kazdemu silnikowi z czasem zmienia sie charakterystyka... Rozumiesz o co mi chodzi? Moment musi byc dostepny w kazdym zakresie... Uwierz ze korzystalem z gotowego kodu lecz i tak musialem niektore wartosci zmienic...