gdzie chip do e46 320d?

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
brandshop
Małopiszący
Posty: 5
Rejestracja: 2010-06-14, 16:07
Lokalizacja: ¿ory/radlin/¶ląsk

gdzie chip do e46 320d?

Post autor: brandshop »

witam forumowiczów:)
proszę o poradę gdzie na terenie śląska (rybnik wodzisław katowice żory okolice) mozna zapodac chipa do e46 320d 150KM ?
czy osobiście polecacie ten zabieg i jakie sa ew. koszta pozdrawiam
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

DynoSoft Katowice. Temat wielokrotnie był wałkowany poszukaj.
Awatar użytkownika
Łatysz
Maniak forumowy
Posty: 1169
Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
Lokalizacja: Rybnik/Popielów
Kontakt:

Post autor: Łatysz »

Postanowiłem Odkopać jeden z tematów. Chodzi o 320 d nie wiecie czasem który z silników 136 KM czy 150 KM jest lepszy do chipu ? Jakie to są Koszta ? gadałem z Typkiem co mu zrobili z 136 KM na 204 KM i 460 Nm w Wrocławiu i jest masakrycznie zadowolony bo był w fazie testów i zapłacił za niego 1200 zł na dodatek spadło mu spalanie a Dynamika jazdy bez porównania a teraz taki chip kosztuje ponoć tysiak więcej
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Mocno wysilony, ja jeździłem ok 166 km z 136 km i jest dużo lepiej :) Ja sobie sam modyfikowałem xD ale nie pisać czy komukolwiek zrobie, bo moja odpowiedź jest NIE :P nie udzielam żadnych gwarancji i nie chce mieć potem tysiąca telefonów, że coś komuś popsułem
Awatar użytkownika
Łatysz
Maniak forumowy
Posty: 1169
Rejestracja: 2009-08-18, 13:19
Lokalizacja: Rybnik/Popielów
Kontakt:

Post autor: Łatysz »

pazura, a wiesz gdzie się tym zajmują co są pewni zrobią jak najwięcej w granicach możliwości silnika żeby nie przesadzić? i Który do tego lepszy (bezpieczniejszy i z czego lepiej wyciągną koniki) 150 ps czy 136 ps
Mycie, Pranie samochodów, Nabijanie Klimatyzacji, Wymiana Opon//Wyważanie, usuwanie wgnieceń bez malowania itp. Pomoc Drogowa
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Łatysz pisze:pazura, a wiesz gdzie się tym zajmują co są pewni zrobią jak najwięcej w granicach możliwości silnika żeby nie przesadzić? i Który do tego lepszy (bezpieczniejszy i z czego lepiej wyciągną koniki) 150 ps czy 136 ps
Dzwoń do Maria ;) On Ci powie co i jak :D Sam robił... ;)
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

V-tech oddział jastrzębie, albo DynoSoft Katowice, bardziej polecam DynoSoft, gościu o nicku aligator... Do tego trzeba mieć hamownie, mario raczej nie dysponuje hamownią :) Jesli chcesz mieć do porządku to tylko do kogoś kto ma hamownię...
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

Na bmw-diesel jest koleś który zajmuje się czipami, jak dotąd wszyscy go zachwalają
LINK -> http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4&t=1316

Jak nie masz tam konta to poniżej przekopiowany pierwszy post
I. Oferta dla silników 2.0d. 2.5d i 3.0d:
Ceny (promocyjne):
E46, E39 2.0d 136KM - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525d 2.5d 163KM - 330zł (normalna cena 380zł).
E46, E39, E38, X5 3.0d, 184KM, 193KM - 330zł (normalna cena 380zł).

Opis oferty dla silników 2.0d, 2.5d i 3.0d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Razem z interfejsem wysyłam instrukcję i oprogramowanie. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.

Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 6zł. Jeżeli ktoś woli rozbierać sterownik i lutować to cena pozostaje taka sama, ale to jest nieopłacalne, bo samo lutowanie może kosztować tyle co interfejs.

Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 450zł. Szczegóły na PW lub email.

W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.

II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 200zł (normalna cena 250zł).
E36 325TD, 325TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E34 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E39 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E38 725TDS - 250zł (normalna cena 300zł).

Potrzebny jest numer ze sterownika: http://img501.imageshack.us/img501/7440/80919146nj3.jpg
Oraz te numery z chipów: http://img501.imageshack.us/img501/564/81671628cq4.jpg

Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.

III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł

Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).

Ceny promocyjne (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E36 325TD, 325TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E34 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E38 725TDS - 300zł (normalna cena 350zł).

Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.

IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)

V. Kontakt:
bagorps@gmail.com lub prywatna wiadomość.


Pozdrawiam
Obrazek
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

wszystko fajnie ale tak jak pisze pazura podciaganie auta bez hamowni ? lepiej dac se spokoj... Najlepiej wykres przed,wykres po i czarne na bialym co i jak z KM i NM :bmw:
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

a co za problem podjechać na hamownie i zrobić pomiary ze starym scalakiem i z podrasowanym? ;) to jest tylko kwestia wyciągnięcia starego i wpięcia nowego, 5 sekund roboty :bmw:
Obrazek
krzyq
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2011-01-13, 11:45
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: krzyq »

moge Ci dac nr. ziomka do Zor ktory mial tez 150kunia, dzis ponad 170 i mniejsze spalanie ale to juz na pw :)
jechalismy ost. w 6, ma kombika 6 biegowego i bokiem rondo ogarnal :D
Ostatnio zmieniony 2012-04-09, 08:43 przez krzyq, łącznie zmieniany 1 raz.
"Keep your friends close, but keep your enemies closer."


Obrazek
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Luq sorka ale piszesz bez sensu :p z twojej wypowiedzi twierdzę ze w ogole nie masz ontym pojecia.. Tam sie zadnych scalakow nie podmienia... Zmieniasz mape w samochodzie... Czesto strojenie trwa nawet 4 godziny! A programowanie wszystkim tego samego programu to nie jest fachowy chip tuning...
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

LuQ pisze:a co za problem podjechać na hamownie i zrobić pomiary ze starym scalakiem i z podrasowanym? ;) to jest tylko kwestia wyciągnięcia starego i wpięcia nowego, 5 sekund roboty :bmw:
taki problem ze raz hamownia 150zl, drugi raz i juz masz 300zł + do tego program od kogos tam kto nie daje gwarancji i robi ci sie 700zł ja bym wolal dolozyc i zrobic to w porzadnej firmie ;)
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

pazura pisze:Tam sie zadnych scalakow nie podmienia... Zmieniasz mape w samochodzie...
widzisz... gdybyś tylko dokładnie czytał o tym co koleś którego polecam robi to nie musiał być mi pisać o takich rzeczach...
Facet profesjonalnie zajmuję się TYLKO czipami do Dieselków i rzeczywiście, sam cziptuning polega na remapowaniu, u niego jest ta różnica że podajesz mu
model auta, silnik i wszystkie ważniejsze informacje o samochodzie (przebieg, większe naprawy, itd.) oraz jaki chcesz uzyskać przyrost mocy (większy/mniejszy).

Potem po podaniu tych informacji koleś odpowiednio remapuje "scalaka" którego wysyła Ci pocztą, a w Twoim interesie jest tylko zamiana go ze starym.
IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)
Zarejestruj się na tym forum i poczytaj trochę w temacie http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4&t=1316
Masz tam wszystko pięknie napisane i prawie 300 opinii osób które już skorzystało z usług faceta. Jak znajdziesz mi chodziaż 1 wypowiedź negatywną to zwrócę Ci honor :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
primo89 pisze:taki problem ze raz hamownia 150zl, drugi raz i juz masz 300zł + do tego program od kogos tam kto nie daje gwarancji i robi ci sie 700zł ja bym wolal dolozyc i zrobic to w porzadnej firmie ;)
Nie zawsze niska cena = niska jakość :) po co płacić 2x 150zł jak za jednym podejściem można zrobić 2 pomiary? ze starym czipem i z nowym.
Owszem, nic nie jest mówione o gwarancji więc tutaj się zgadzam, ale nie facet nie był by oficjalnym partnerem największego forum BMW Diesel i miał same pozytywne opinie klientów gdyby nie robił tego rzeczywiście porządnie, a jego czipy powodowały by uszkodzenia silników (czy tam podzespołów).
Obrazek
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Zgodzę się ze mozna podmienic scalak :) leecz to wszystko nie na tym polega... Kazdy zrobi jak chce, ja takiej metody nie uważam. Kazdemu silnikowi z czasem zmienia sie charakterystyka... Rozumiesz o co mi chodzi? Moment musi byc dostepny w kazdym zakresie... Uwierz ze korzystalem z gotowego kodu lecz i tak musialem niektore wartosci zmienic...
ODPOWIEDZ