Piski podczas skręcania E36, poduszki pod silnikiem
Piski podczas skręcania E36, poduszki pod silnikiem
Witam,
Odkad kupilem moja E36( 4 lata temu), istnieje w niej pewien problem,
mianowicie cos piszczy przy skręcaniu, najczesciej przy skrecaniu mocniej, np przy wyjezdzie z parkingu.
Gosciu mowil ze to poduszki pod silnikiem, tez tak sadze, poniewaz wszystko co moglo skrzypieć zostalo wymienione. amorki, laczniki, koncowki drazkow, tuleje wahaczy..
I takie pytanie jeszcze..wymienial to juz ktos? ma ktos z tym jakies doswiadczenie, lub zna kogos kto zajal by sie tą wymianą?
Przeciez sam nie dzwigne silnika i nie wymienię
Odkad kupilem moja E36( 4 lata temu), istnieje w niej pewien problem,
mianowicie cos piszczy przy skręcaniu, najczesciej przy skrecaniu mocniej, np przy wyjezdzie z parkingu.
Gosciu mowil ze to poduszki pod silnikiem, tez tak sadze, poniewaz wszystko co moglo skrzypieć zostalo wymienione. amorki, laczniki, koncowki drazkow, tuleje wahaczy..
I takie pytanie jeszcze..wymienial to juz ktos? ma ktos z tym jakies doswiadczenie, lub zna kogos kto zajal by sie tą wymianą?
Przeciez sam nie dzwigne silnika i nie wymienię
Poduszki pod silnikiem pierwsze słyszę żeby piszczały a tym bardziej przy skręcaniu
Jeżeli coś piszczy przy skręcaniu a jak już nadmieniłeś kilka rzeczy zostało wyeliminowane prócz bardzo częstej tego typu zachowań usterce górnego mocowania amortyzatora bywa że piszczy zużyta poduszka lub łożysko
Jeżeli coś piszczy przy skręcaniu a jak już nadmieniłeś kilka rzeczy zostało wyeliminowane prócz bardzo częstej tego typu zachowań usterce górnego mocowania amortyzatora bywa że piszczy zużyta poduszka lub łożysko
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Pytanie też co to za piszczenie bo możemy sobie wyobrażać nie wiadomo co takie wróżenie z fusówBeleX pisze:przy maksymalnym skrecie najbardziej obciazona jest pompa...piszczy Ci pasek wieloklinowy a nie poduszki...wymien pasek i zerknij na caly naped pasowy - mozliwe ze napinacz jest do wymiany albo pasek stary i popekany
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
pasek byl wymieniony, przy starym i przy nowym piszczenie nie ustąpiło..BeleX pisze:przy maksymalnym skrecie najbardziej obciazona jest pompa...piszczy Ci pasek wieloklinowy a nie poduszki...wymien pasek i zerknij na caly naped pasowy - mozliwe ze napinacz jest do wymiany albo pasek stary i popekany
znaczy "piszczenie"..nie wiem...jakby ocieranie gumy o blachę...jakby ręką dłonią przejechać po balonie...hehe ...taki glos..
wlasnie nie zawsze przy maksymalnym skrecie "piszczy/ociera" nie wiem jak to nazwac..
mogą to byc poduszki amortyzatora...chociaż były one wymieniane kilka lat temu, ale na jakis tani badziew z allegro wiec moze to to,za rok wymieni na bilstein wiec zobacze co wtedy
Ostatnio zmieniony 2015-01-22, 20:48 przez BarMoto, łącznie zmieniany 1 raz.
masz na mysli nr 1?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 10&lang=pl
wymienię to tylko gdy wyciągnę amorek, tak?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 10&lang=pl
wymienię to tylko gdy wyciągnę amorek, tak?