Pomocy!!
Pomocy!!
Pomozcie mi!! autko trzyma mi minimalnie za niskie obroty na biegu jalowym... ktos polecil mi prze4czyszczenie "przewodow" silniczka krokowego... jest to dobry pomysl?? podobno nalot(osad) moze powodowac nizsze obroty. jesli tak to gdzie ja ten silniczek znajde w moim wozie(316i e36 97r.)??
mozesz go tez wymyc zwyklym rozpuszczalnikiem NITRo...
ale w moim przypadku jak szwankowal nastawnik wolnych obrotow to mialem za wysokie obroty (dziora w wezu) ;P
sprawdz tez wszystkie gumowe weze ktore sa do niego podlaczone czy nie sa gdzies popekane
a poza tym to w tym silniku niema krokowego... jest tylko elektro zawor (to jest ta czesc co Damiano zaznaczyl)...
i nie napisales na ile Ci te obroty spadaja...
ale jesli sa za niskie na biegu jalowym to przyczyn moze byc duzo... min: przeplywka, nastawnik,
najpierw nalezy sprawdzic czy w ogole jest sygnal z przeplywki i reszty urzadzen do kompa...
wiec troche grzebania przy tym jest...
pozdro
ale w moim przypadku jak szwankowal nastawnik wolnych obrotow to mialem za wysokie obroty (dziora w wezu) ;P
sprawdz tez wszystkie gumowe weze ktore sa do niego podlaczone czy nie sa gdzies popekane
a poza tym to w tym silniku niema krokowego... jest tylko elektro zawor (to jest ta czesc co Damiano zaznaczyl)...
i nie napisales na ile Ci te obroty spadaja...
ale jesli sa za niskie na biegu jalowym to przyczyn moze byc duzo... min: przeplywka, nastawnik,
najpierw nalezy sprawdzic czy w ogole jest sygnal z przeplywki i reszty urzadzen do kompa...
wiec troche grzebania przy tym jest...
pozdro
wiec napewno mozna to wyregulowac tym zaworem .Cris pisze:tylko na zimnym
Podobne rozwiazanie bylo w e28m30b25 i okazalo sie ze w tym elektrozaworze jest miniaturowa grzalka sprzegnieta z bimetalem , ktora zostala obluzowana , przez co zmniejszyl sie zakres dzialania przeslony wewnatrz .
Bylo to niby nierozbieralne(nity) , ale nie dla mnie rozebralem naprawilem i smiga do dzis.