[E36] Swap M43 r4 na M52B25 r6
[E36] Swap M43 r4 na M52B25 r6
Jak w temacie silniczek ze skrzynią , sprzegłem , ews-em , wydechem, obud.filtra , wał , półosie,most, przepływka, 2*kluczyki ,komp, wiązka, wszystko co jest napisane już mam zamówione.
Co jeszcze jest potrzebne do tego swapa, na pewno jeszcze łapy silnika i cewki czy to wszystko?? Ewentualnie jest ktoś z okolic zabrza co by zrobił tego swapa i za ile??
Chamulce na tyle już tarczowe i stabilizator założony a po swapie gwincik , czekam na wasze odpowiedzi, a odpowiedzi typu że drogo itd juz znam
Co jeszcze jest potrzebne do tego swapa, na pewno jeszcze łapy silnika i cewki czy to wszystko?? Ewentualnie jest ktoś z okolic zabrza co by zrobił tego swapa i za ile??
Chamulce na tyle już tarczowe i stabilizator założony a po swapie gwincik , czekam na wasze odpowiedzi, a odpowiedzi typu że drogo itd juz znam
Ostatnio zmieniony 2009-03-16, 08:56 przez Darkshine, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
inna chlodnica choc to nie konieczne ...
nie wiem jak z 1,8is ale 1,8 m40 bylo potrzebne jeszcze , rozrusznik, alternator, pompa wody, pompa wspomagania
nie wiem jak z 1,8is ale 1,8 m40 bylo potrzebne jeszcze , rozrusznik, alternator, pompa wody, pompa wspomagania
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
Jednak chyba oddam komuś autko do swap-u , bo u mnie w garażu to nie da sie zabardzo tej operacji przeprowadzić choć bardzo bym chciał i jak bym się uparł to by dało rade
po pierwsze; brak kanału, mógł bym zrobic taki mały kanał w którym bym sie położył, nie moge zrobić głebszego bo leci tam kabel prądowy a jak by go szlak trafił to pare tysi w plecy
po drugie ; nie mam podnośnika żeby wyjąc i wsadzic silniki
Ogółem dał bym rade z tym swapem , według mnie najgorszy problem stworzyła by mi elektryka bo reszta to wyciagnąc i wsadzic nowe,a z elektryki to jestem na bakier
po pierwsze; brak kanału, mógł bym zrobic taki mały kanał w którym bym sie położył, nie moge zrobić głebszego bo leci tam kabel prądowy a jak by go szlak trafił to pare tysi w plecy
po drugie ; nie mam podnośnika żeby wyjąc i wsadzic silniki
Ogółem dał bym rade z tym swapem , według mnie najgorszy problem stworzyła by mi elektryka bo reszta to wyciagnąc i wsadzic nowe,a z elektryki to jestem na bakier