[E36] Swap M43 r4 na M52B25 r6

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Darkshine

[E36] Swap M43 r4 na M52B25 r6

Post autor: Darkshine »

Jak w temacie silniczek ze skrzynią , sprzegłem , ews-em , wydechem, obud.filtra , wał , półosie,most, przepływka, 2*kluczyki ,komp, wiązka, wszystko co jest napisane już mam zamówione.

Co jeszcze jest potrzebne do tego swapa, na pewno jeszcze łapy silnika i cewki czy to wszystko?? Ewentualnie jest ktoś z okolic zabrza co by zrobił tego swapa i za ile??

Chamulce na tyle już tarczowe i stabilizator założony a po swapie gwincik , czekam na wasze odpowiedzi, a odpowiedzi typu że drogo itd juz znam :bmw:
Ostatnio zmieniony 2009-03-16, 08:56 przez Darkshine, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz

Post autor: Mateusz »

moze licznik? :)
k64
Zaawansowany forumowicz
Posty: 320
Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
Kontakt:

Post autor: k64 »

inna chlodnica choc to nie konieczne ...
nie wiem jak z 1,8is ale 1,8 m40 bylo potrzebne jeszcze , rozrusznik, alternator, pompa wody, pompa wspomagania
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia ;) / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B :)
www.k64.pl BMW Performance
Obrazek
adi181

Post autor: adi181 »

Ja sie moge tego podjąc.Jak co to pisz na PW
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Adi181 do ciebie to jest troche daleko od zabrza ale dzieki :mrgreen:
virus

Post autor: virus »

z jakiego modelu masz te m52?
Darkshine

Post autor: Darkshine »

e36 TOURING 97r.
virus

Post autor: virus »

Mateusz, napewno licznik!!,gdybym miał więcej czasu zrobiłbym to
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Jednak chyba oddam komuś autko do swap-u , bo u mnie w garażu to nie da sie zabardzo tej operacji przeprowadzić choć bardzo bym chciał i jak bym się uparł to by dało rade

po pierwsze; brak kanału, mógł bym zrobic taki mały kanał w którym bym sie położył, nie moge zrobić głebszego bo leci tam kabel prądowy a jak by go szlak trafił to pare tysi w plecy

po drugie ; nie mam podnośnika żeby wyjąc i wsadzic silniki

Ogółem dał bym rade z tym swapem , według mnie najgorszy problem stworzyła by mi elektryka bo reszta to wyciagnąc i wsadzic nowe,a z elektryki to jestem na bakier
ODPOWIEDZ