[E36] Problem z zegarami!

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

Gucio pisze:czy po wymianie żarówek na np: zielone będzie świecić zielone ?
zegary maja normalne swiecace na bialo zarowki a sam kolor pomaranczowy robi plastik ktory jest pod tarcza wiec w e36 sie tego nie da zrovic sama wymiana zarowek
:)
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

Pojemność silnika ne robi różnicy, ważne żeby było na 6 garów
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

byly 4 rodzaje zegarow w e36:

1.6 1.8

1.8is

2.0 2.3 2.5 2.8

diesle

no i oczywiscie eMkowe ;)
:)
KrisE36
Małopiszący
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-22, 11:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: KrisE36 »

To znaczy że ja potrzebuję licznik do 2.0 lub 2.3 albo 2.5 no i do 2.8?
Te liczniki będą pasowały? A licznik do 1.8 is nie będzie działał? Bo słyszałem że też może być a Pablo napisał że nie? Czyli szukać do 2.0?
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

wczoraj próbowałem eksperyment : wymontowałem licznik i auto chodziło jak z licznikiem, nic się nie działo , potem podpiąłem licznik z 323 ( większa skala w km/h o 20 , wszystko pracowało tak jak moim 1.8.
Sprawdzałem czy coś nie przekłamuje , ale nic ... więc uważam że mogę i podpiąć pod swój z 2,5 lub nawet 2.8
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
pierre27
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2011-02-21, 14:58
Lokalizacja: rybnik

Post autor: pierre27 »

a obrotomierz nie przekłamuje ja osobiscie zmieniłem silnik z 1.8 na 2.0 i licznik został stary, prędkość pokazuje dobrą jedynie obroty nie pasują bo jak kręce na wysokie obroty to wskazówka kręci sie po za skale:)
Awatar użytkownika
Gucio
Zaawansowany forumowicz
Posty: 657
Rejestracja: 2009-07-04, 07:31
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Gucio »

pierre27 pisze:a obrotomierz nie przekłamuje ja osobiscie zmieniłem silnik z 1.8 na 2.0 i licznik został stary, prędkość pokazuje dobrą jedynie obroty nie pasują bo jak kręce na wysokie obroty to wskazówka kręci sie po za skale:)

Dziwne :shock: ja mam 1.8 , licznik z 2.0 i działa tak samo :razz:
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Rafi
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2011-09-02, 22:33
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Rafi »

witam ja osobiscie mialem licznik z 6 cilindrowki i mi klamalo na obrotach i teraz zalozylem z 4 cilindrowki i juz wszystko jet oki
KrisE36
Małopiszący
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-22, 11:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: KrisE36 »

Rafi a masz jeszcze ten obrotomierz z 6 cylindrówki?
KrisE36
Małopiszący
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-22, 11:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: KrisE36 »

Podzielam zdanie kolegi. Do 2.0 musi być licznik z 6 cylindrówki. Ja do swojej założyłem licznik z 1.8 ale obrotomierz przekłamuje. Kręci się no okrągło. Tak że nadal szukam licznika do 2.0! Nawet próba przełożenia tyłu z 1.8 a mojego przodu nie pomogła. Ktoś ma na zbyciu licznik do 6 cylindrówki? Jak coś to na p.w.
ODPOWIEDZ