zegary maja normalne swiecace na bialo zarowki a sam kolor pomaranczowy robi plastik ktory jest pod tarcza wiec w e36 sie tego nie da zrovic sama wymiana zarowekGucio pisze:czy po wymianie żarówek na np: zielone będzie świecić zielone ?
[E36] Problem z zegarami!
wczoraj próbowałem eksperyment : wymontowałem licznik i auto chodziło jak z licznikiem, nic się nie działo , potem podpiąłem licznik z 323 ( większa skala w km/h o 20 , wszystko pracowało tak jak moim 1.8.
Sprawdzałem czy coś nie przekłamuje , ale nic ... więc uważam że mogę i podpiąć pod swój z 2,5 lub nawet 2.8
Sprawdzałem czy coś nie przekłamuje , ale nic ... więc uważam że mogę i podpiąć pod swój z 2,5 lub nawet 2.8
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
pierre27 pisze:a obrotomierz nie przekłamuje ja osobiscie zmieniłem silnik z 1.8 na 2.0 i licznik został stary, prędkość pokazuje dobrą jedynie obroty nie pasują bo jak kręce na wysokie obroty to wskazówka kręci sie po za skale:)
Dziwne ja mam 1.8 , licznik z 2.0 i działa tak samo
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Podzielam zdanie kolegi. Do 2.0 musi być licznik z 6 cylindrówki. Ja do swojej założyłem licznik z 1.8 ale obrotomierz przekłamuje. Kręci się no okrągło. Tak że nadal szukam licznika do 2.0! Nawet próba przełożenia tyłu z 1.8 a mojego przodu nie pomogła. Ktoś ma na zbyciu licznik do 6 cylindrówki? Jak coś to na p.w.