Jeszcze można wiele rzeczy zrobić w twoim aucie. Takie jak Odprowadzanie do domu, mruganie kierunkowskazami przy zamykaniu i otwieraniu samochodu, srtoboskopowe awaryjne itd
lukaszSP pisze:Jeszcze można wiele rzeczy zrobić w twoim aucie. Takie jak Odprowadzanie do domu, mruganie kierunkowskazami przy zamykaniu i otwieraniu samochodu, srtoboskopowe awaryjne itd
Co znaczy wiele ?
Odprowadzanie do domu ? Wow.Pierwsze słyszę Kierunki mi migają bo zabudowałem centralkę na pilota
lukaszSP pisze:Jeszcze można wiele rzeczy zrobić w twoim aucie. Takie jak Odprowadzanie do domu, mruganie kierunkowskazami przy zamykaniu i otwieraniu samochodu, srtoboskopowe awaryjne itd
Co znaczy wiele ?
Odprowadzanie do domu ? Wow.Pierwsze słyszę Kierunki mi migają bo zabudowałem centralkę na pilota
A po co stroboskopowe awaryjne ?
awaryjne https://www.youtube.com/watch?v=kZTNbkB8kjk
a odprowadzanie do domu to chyba nie muszę tłumaczyć. Światła bedą Cię odprowadzały jakie chcesz np halogeny
"wiele innych" to trzeba pytac co cie interesuję bo nie każdy bajer mozna zakodować.
ryglowanie zamka po przekroczeniu danej prędkości, otwieranie której chcesz szyby z pilota, webasto, deaktywacja maty zajętości pasażera,otwieranie klapy bagażnika pilotem w touringu, Pulsacyjne światła hamowania w e60 E46........
lukaszSP pisze:Swiatła dzienne zapalają się od razu po przekręceniu kluczyka. pokrętło na 0.
ok tutaj sie rozumiemy nie o to chodzi - swiatla dzienne kodujecie w LCMa...a wiem ze ciezko bylo to zrobic tak zeby po uruchomieniu silnika nie zapalaly sie tez postojowe swiatla ktore sa wsadzone w dlugie ....jak ktos nie ma ringow to tego nie widac...ja mam dlatego pytam czy juz ktos potrafi zakodowac dzienne w ten sposob zeby nie zapalaly sie postoje
lukaszSP pisze:Swiatła dzienne zapalają się od razu po przekręceniu kluczyka. pokrętło na 0.
ok tutaj sie rozumiemy nie o to chodzi - swiatla dzienne kodujecie w LCMa...a wiem ze ciezko bylo to zrobic tak zeby po uruchomieniu silnika nie zapalaly sie tez postojowe swiatla ktore sa wsadzone w dlugie ....jak ktos nie ma ringow to tego nie widac...ja mam dlatego pytam czy juz ktos potrafi zakodowac dzienne w ten sposob zeby nie zapalaly sie postoje
tak jak pisałem . Wyłacznik na 0 . po właczeniu odrazu zapalaja się dzienne czyli długie . postojowe nie świecą.
lukaszSP pisze:Swiatła dzienne zapalają się od razu po przekręceniu kluczyka. pokrętło na 0.
ok tutaj sie rozumiemy nie o to chodzi - swiatla dzienne kodujecie w LCMa...a wiem ze ciezko bylo to zrobic tak zeby po uruchomieniu silnika nie zapalaly sie tez postojowe swiatla ktore sa wsadzone w dlugie ....jak ktos nie ma ringow to tego nie widac...ja mam dlatego pytam czy juz ktos potrafi zakodowac dzienne w ten sposob zeby nie zapalaly sie postoje
tak jak pisałem . Wyłacznik na 0 . po właczeniu odrazu zapalaja się dzienne czyli długie . postojowe nie świecą.
jezeli jestes pewny i potrafisz zakodowac swiatla to ja poprosze kontakt do Ciebie najlepiej z telefonem i ile taka przyjemnosc kosztuje
tak jak pisałem . Wyłacznik na 0 . po właczeniu odrazu zapalaja się dzienne czyli długie . postojowe nie świecą.
Mi takk też kolega przymo z forum zakodował,włącznik na 0 a po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłon zapalają się światła do jazdy dziennej.Pozycja włącznika świateł na 1 zapalają się postojówki i świecą łącznie z dziennymi,pozycja włącznika 2 zapalają się światła mijania i gasną dzienne
Mroziu pisze:Pozycja włącznika świateł na 1 zapalają się postojówki i świecą łącznie z dziennymi
tego rozumiem przeskoczyc sie nie da....?
W tej dziedzinie to jestem laik do potęgi entej he he.I nie odpowiem na to pytanie.Tak sie tylko dzieje jak kluczyk jest w pozycji 2- zapłon.Jezeli kluczyk jest w pozycji 1 to dzienne nie swieca a postojowki działaja normalnie.