[E36] Moja Włoszka :)
- Przemo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 462
- Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
- Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
- Kontakt:
no to saperka do bagażnika... i wiesz co robić a wjedziesz wszędzieAlex'a pisze: wciaz mnie kusi dac ja w doł ale sie opieram bo na plac pod domem nie wjade....
Zapraszam do mojej Galerii
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
a dwa dni po tobie zarządca urwał oslone silnika Bo jeden genialny wlasciciel wbetonowal sobie dwie opony z ktorych wystaje taka rurka ktora konczy sie na wysokosci zderzeka i wkopał sobie je w ziemie jakies pol metra jakimis pretami a to wszytsko po to coby mu nikt nie zastawial wjazdu do garazu...ludzie maja pomyslyPablo pisze:tam to akurat czołg bo sam moim e39 na seryjnym zawiasie wyrwałem dwa stalowe druty z ziemi
ale wracajac do tematu obnizania to kusi mnie niemilosiernie ale narazie poszerzam wiedze na ten temat a strasznie tego duzo wiec zime mi zedzjie i akurat przyjdzie czas na modyfikacje na wiosne
If I lay here If I just lay here Would you lay with me and just forget the world?
pytanie or zagadka:)
Cosik mi sie zrobilo w zamykaniu maski mianowicie otwarlam ja i juz sie nie chce zatrzasnac, opadac opada ale nie zatrzaskuje sie w ogole a raczka od linki nie ma zadnego oponu jak sie aj ciagnie. Jak to naprawic??
Ile wchodzi oleju do pompy wspomagania i jaki?
Cosik mi sie zrobilo w zamykaniu maski mianowicie otwarlam ja i juz sie nie chce zatrzasnac, opadac opada ale nie zatrzaskuje sie w ogole a raczka od linki nie ma zadnego oponu jak sie aj ciagnie. Jak to naprawic??
Ile wchodzi oleju do pompy wspomagania i jaki?
If I lay here If I just lay here Would you lay with me and just forget the world?
ile oleju wchodzi to jest taki temat na forum Oluś a z raczką to z rana Ci pewnie ktoś coś doradzi
[URL=http://www.fotosik.pl]
Umiesz tą maske otworzyć po zamknieciu czy się zatrzasła i nie można ją domknąc . Miałem tak kiedyś w compacie , a dokładnie 2 awarie, bo jedna w Coupe .
1. Zatrzasnąłem i cisza zero oporu na rączce , a wiec sciagamy zderzak nerke i dostajemy się do haka .
2. W Coupe zatrzasnąłem siadła , ale jak otwarłem to otwarło się tylko kawałek i nie szło dzwignąć , ani domknąc , na rączce też zero oporu . Ta sytuacja zdarzyła mi się jak wsadzałem maske po malowaniu na auto , poprostu jakies 2-3 mm żle ustawiłem zamki i się zablokował. Tez bez wyjecia nerki zderzaka i osłony na klime się nie obyło . Na dworze zmarzniesz , a wiec garaz ciepły i chłop do pomocy .
Ale mam jeszcze jeden pomysł kiedyś wsadziłem srubokret i też kombinowałem czemu sie nie zatrzaskuje sprawdz czy coś nie leży pod maską a jak nie to możliwe , że linka pekła i też to może być sprawdz w dwie osoby czy jak dzwigasz raczke z linki to czy w zamkach otworach odsuwają się te zatrzaski . Jesli nie to albo linka sie urwała gdzieś , albo pogrzebaj śrubokrętem przy zamkach delikatnie nasmaruj je czyms .
Jesli chodzi o wymiane płynu do wspomagania to pamietaj , że układ sie odpowietrza , a wiec po kolei tak jak ja to robiłem .
1. dzwigamy przod zeby koła były w powietrzu
2. odczepiamy waz od zbiorniczka ktory idzie do pompy i maglownicy
3. płyn leci , a Ty krecisz z 20 razy powietrzy prawo lewo bez załączonego silnika i bez kluczyków w stacyjce !!
4. zaciagasz węża nowy cwibant dośc mocno,bo jest tam ciśnienie i lejesz nowy płyn i jak bedzie na bagnecie miedzy min i max ( powiedzmy 80% powyzej min. ) znowu pokrec pare razy kierownica i skontroluj potem ile plynu wciagnal układ , nie moze byc min . Dolej .
5. odpal pojezdzij do biedronki i z powrotem ale zrob takie pełne obroty lewo brawo ,bo napewno bedzie buczec potem przestanie jak wciagnie układ płyn wroc i zobacz jaki stan płynu . Układ bedzie sie jeszcze odpowietrzal z pare dni wiec miej na oku do tygodnia ten stan ,bo moze nagle wciągnąc dużo ilośc hehe .
To jest łatwiejszy sposób wymiany ,bo ja odkrecałem zbiorniczek i czysciłem go w pracy , to jak miałem Compi jeszcze wtedy miałem pewnosc ze jest w całym ukladzie i zbiorniczku nowy płyn ,ale pierwszy sposób tez ok . Nic sie nie martw . Ja do compacta nalałem z Orlenu HIPOL do przekładni taki czerwony masny tłusty, a jak chcesz coś lepszego to najlepiej ori ,ale gdzies doczytałem kiedys ze leją ludzie z valvoline ATF .
według ksiazki nowego płynu wchodzi po takim zabiegu 1,3 litra mi weszło wtedy 1 litr i setka może była . Ze samego magla zleci z poł litra .
Po takim zabiegu mówią , że pompa dostaje nowe dłuższe życie .
1. Zatrzasnąłem i cisza zero oporu na rączce , a wiec sciagamy zderzak nerke i dostajemy się do haka .
2. W Coupe zatrzasnąłem siadła , ale jak otwarłem to otwarło się tylko kawałek i nie szło dzwignąć , ani domknąc , na rączce też zero oporu . Ta sytuacja zdarzyła mi się jak wsadzałem maske po malowaniu na auto , poprostu jakies 2-3 mm żle ustawiłem zamki i się zablokował. Tez bez wyjecia nerki zderzaka i osłony na klime się nie obyło . Na dworze zmarzniesz , a wiec garaz ciepły i chłop do pomocy .
Ale mam jeszcze jeden pomysł kiedyś wsadziłem srubokret i też kombinowałem czemu sie nie zatrzaskuje sprawdz czy coś nie leży pod maską a jak nie to możliwe , że linka pekła i też to może być sprawdz w dwie osoby czy jak dzwigasz raczke z linki to czy w zamkach otworach odsuwają się te zatrzaski . Jesli nie to albo linka sie urwała gdzieś , albo pogrzebaj śrubokrętem przy zamkach delikatnie nasmaruj je czyms .
Jesli chodzi o wymiane płynu do wspomagania to pamietaj , że układ sie odpowietrza , a wiec po kolei tak jak ja to robiłem .
1. dzwigamy przod zeby koła były w powietrzu
2. odczepiamy waz od zbiorniczka ktory idzie do pompy i maglownicy
3. płyn leci , a Ty krecisz z 20 razy powietrzy prawo lewo bez załączonego silnika i bez kluczyków w stacyjce !!
4. zaciagasz węża nowy cwibant dośc mocno,bo jest tam ciśnienie i lejesz nowy płyn i jak bedzie na bagnecie miedzy min i max ( powiedzmy 80% powyzej min. ) znowu pokrec pare razy kierownica i skontroluj potem ile plynu wciagnal układ , nie moze byc min . Dolej .
5. odpal pojezdzij do biedronki i z powrotem ale zrob takie pełne obroty lewo brawo ,bo napewno bedzie buczec potem przestanie jak wciagnie układ płyn wroc i zobacz jaki stan płynu . Układ bedzie sie jeszcze odpowietrzal z pare dni wiec miej na oku do tygodnia ten stan ,bo moze nagle wciągnąc dużo ilośc hehe .
To jest łatwiejszy sposób wymiany ,bo ja odkrecałem zbiorniczek i czysciłem go w pracy , to jak miałem Compi jeszcze wtedy miałem pewnosc ze jest w całym ukladzie i zbiorniczku nowy płyn ,ale pierwszy sposób tez ok . Nic sie nie martw . Ja do compacta nalałem z Orlenu HIPOL do przekładni taki czerwony masny tłusty, a jak chcesz coś lepszego to najlepiej ori ,ale gdzies doczytałem kiedys ze leją ludzie z valvoline ATF .
według ksiazki nowego płynu wchodzi po takim zabiegu 1,3 litra mi weszło wtedy 1 litr i setka może była . Ze samego magla zleci z poł litra .
Po takim zabiegu mówią , że pompa dostaje nowe dłuższe życie .
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 00:28 przez FaTuM, łącznie zmieniany 1 raz.
ze atf II to juz doczytalam tylko nie wiem czy litr czy poł, czy co bo nie znalazlam nigdzie takowej info
dziekować za info
a co do maski to...moge sobie ja otwerac dowoli i podnosic i popatrzec na silnik itd alezastrzasnac sie nie cchce a raczką czuc ze nie ma zadnych oporów jakby cos umarlo w zamku albo sie zablokowalo albo urwalo zamarzlo czy co
dziekować za info
a co do maski to...moge sobie ja otwerac dowoli i podnosic i popatrzec na silnik itd alezastrzasnac sie nie cchce a raczką czuc ze nie ma zadnych oporów jakby cos umarlo w zamku albo sie zablokowalo albo urwalo zamarzlo czy co
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 00:29 przez Alex'a, łącznie zmieniany 1 raz.
If I lay here If I just lay here Would you lay with me and just forget the world?